Gå til innhold

Skate demo ute no!

clinton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var det ikke noen som nevnte fitte her.. hmmm :cool:

Nei, fra spøk til revolver, la oss som betaler få demoer før fattigmannslusene og andre gratispassasjerer!!

9330247[/snapback]

I like the way you think. :p

Ja, nå ser jeg virkelig verdien i å la oss gull-medlemmer betale for de usle silver-hoboene. (ja 'b', ikke 'm') :p

Skrevet

Kunne jo sent mail til Microsoft, og foreslått egne "superservere" for Gold-brukere. Så vi får perfekt nedlastingshastighet. Så kan silver-medlemmene få standard (Som fortsatt fungerer).

Hadde vært mye bedre det :)

Hvem sender mail? :wee:

Skrevet

Det var jo slik i starten av Xbox 360 Live sin livstid at Gold medlemmer fikk trailere og nedlastbart innhold ca 2 dager før de andre.

Hvorfor det ble tatt bort aner jeg ikke, det var jo genialt!

Skrevet
Hva med en petition? Ikke at det hjelper i det hele tatt. Arti læl'.

9330327[/snapback]

Vel, hvis Gold-brukere får raskere servere, så kanskje flere hadde kjøpt det. Da tjener de mer penger.

Men da blir igjen serverne fullastet igjen :hmm:

Skrevet
Vel, hvis Gold-brukere får raskere servere, så kanskje flere hadde kjøpt det. Da tjener de mer penger.

Men da blir igjen serverne fullastet igjen  :hmm:

9330337[/snapback]

Jepp. Men silver-folka klager. Men det er jo ikke noe problem for oss i gold-klubben, eller hva? :D

Skrevet (endret)
Jepp. Men silver-folka klager. Men det er jo ikke noe problem for oss i gold-klubben, eller hva?  :D

Jeg gjentar:

Det var jo slik i starten av Xbox 360 Live sin livstid at Gold medlemmer fikk trailere og nedlastbart innhold ca 2 dager før de andre.

Hvorfor det ble tatt bort aner jeg ikke, det var jo genialt!

Og silver folka betaler jo ikke for Live uansett, så hvorfor skal de ha noen fordeler?

Endret av Lakus
Skrevet (endret)
Hva med å gi det ut en dag tidligere i USA enn Europa? Da blir det ikke fullastet

9330354[/snapback]

Da kan du jo like så godt vente til i morgen. :/

Endret av MartinLande
Skrevet
Hva med å gi det ut en dag tidligere i USA enn Europa? Da blir det ikke fullastet

9330354[/snapback]

Da kan du jo like så godt vente til i morgen. :/

9330364[/snapback]

Det gidder jeg ikke, for da har jeg tilgang på den.

Skrevet
:D etter jeg begynte på nytt har den gått fra 0 til 27 på ti min ca :D

9330410[/snapback]

trur du den går fortere vis jeg gjør det også?? :D

Skrevet
For å nevne torrent i MS sine lokaler sikrer deg jobb dagen etter :grin:

Tror vel de ser selv at brukerbasen nå er såpass stor at de får fler og fler klager og må gjøre noe.

9330485[/snapback]

Jepp.

Og en av nøklene til suksess er å lese rundt hva folk vil. Da tjener man penger :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...