Gå til innhold

Compiz i ny versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du om det er bedre støtte for video i denne versjonen av compiz? sist jeg prøvde linux og compiz var det flimring midt på skjermen, uansett output metode.

Skrevet

I Vista er du stuck med Aero... Compiz er Linux ONLY ;)

@kjellthore: Jeg vet at de jobber med video flimringen, trur det som skal til er en plugin men er langt ifra sikker...

Skrevet
Hvordan ser det ut med kube i flerskjermmodus?

9210523[/snapback]

Hmm... I Beryl kunne du stille inn på dette, regner med at du kan de i Compiz og... Det KAN se ut som en stor kube eller en kube per skjerm... trur jeg...

Skrevet

@kjellthore: Jeg vet at de jobber med video flimringen, trur det som skal til er en plugin men er langt ifra sikker...

9210720[/snapback]

Ikke helt riktig. Du kan jo prøve Switcher

Skrevet

9210720[/snapback]

Ikke helt riktig. Du kan jo prøve Switcher

9210788[/snapback]

hey... kult

Skrevet

Hmm, lekte meg litt med Compizfusion. Synes den virket mer rotete enn Beryl og hadde ikke fikset noen av bugsene jeg opplever.

Tror jeg venter til det kommer litt mer dokumentasjon på nettet og jeg slipper å lete meg ihjel for å finne ut hvordan jeg for eksempel legger til Emerald vindusbehandler.

Skrevet
jeg ville nå ha prøvd det før jeg kjøper det.

vet ikke om det fungerer.

free versjon ?

9211448[/snapback]

Nå er strengt tatt Compiz gratis, da det er open source.

Skrevet

Den "windows" versjonen som du snakker om, er ikkje compiz, men eit heilt anna prosjekt laga av andre utviklere. Compiz er GPL, og er dermed "free as in freedom, and free beer"

Skrevet
så det  finnes ikke en variant av " compiz" til linux som er laget for windwos og som er gratis ?

det er det jeg ønsker å prøve ut

9212213[/snapback]

Det fins ingen compiz til Windows i det hele tatt, hverken gratis eller ei. Så da må du nok bruke en annen løsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...