Gå til innhold

Modelchange. Druid formz

Anbefalte innlegg

Skrevet
Vil ikke det da være mulig å endre stealth modellen til en karakter også? Slik at en stealthet rogue blir en rød firkant?

9225949[/snapback]

akkuratt, eller ragnaros eller hva som helst. Derfor er det ulovlig. Så en film på youtube av en som hadde skinnet forksjellige veins som ragnaros etc. gir fordeler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vil ikke det da være mulig å endre stealth modellen til en karakter også? Slik at en stealthet rogue blir en rød firkant?

9225949[/snapback]

akkuratt, eller ragnaros eller hva som helst. Derfor er det ulovlig. Så en film på youtube av en som hadde skinnet forksjellige veins som ragnaros etc. gir fordeler.

9226026[/snapback]

Kanskje folk nå forstår hvorfor Blizzard ikke liker at folk endrer modellen på karakterer.
Skrevet

9225949[/snapback]

Nei dette er ikke mulig, er og er bare noe oppskrytt siden stealth ikke defineres som en model når man er stealtha 40yards unna en player, husker ikke ossen det var definert, men viss man skal få til dette så må man bruke noe hax. noe som ikke har noe med model editing i det hele tatt

Skrevet
Siden vi nå er inne på temaet modell endring: Hvis du endrer en modell, gjelder det kun din karakter eller gjelder det alle andre spillere også?

9224995[/snapback]

Hvis du endrer din egen horde catform til feks en tigron fra ZG så blir alle andre horde catformer til en og ;)

Skrevet
Kanskje folk nå forstår hvorfor Blizzard ikke liker at folk endrer modellen på karakterer.

9226054[/snapback]

Grunnen til at jeg endret model var at catformen min er bugga. Blizzard sier hele tiden de skal fixe den men det har ikke skjedd hittil.

Sånn som jeg ser det:

Endre veins blomster osv til objekter som gjør det lettere å se dem: Exploiting, grunn for perm ban.

Endre en model på en form slik at en bug som ikke har blitt fixa siden release av wow blir mindre fremtredende: i ei gråsone.

Skrevet

9226054[/snapback]

Grunnen til at jeg endret model var at catformen min er bugga. Blizzard sier hele tiden de skal fixe den men det har ikke skjedd hittil.

Sånn som jeg ser det:

Endre veins blomster osv til objekter som gjør det lettere å se dem: Exploiting, grunn for perm ban.

Endre en model på en form slik at en bug som ikke har blitt fixa siden release av wow blir mindre fremtredende: i ei gråsone.

9226637[/snapback]

Gråsone for deg selv kanskje!Blizzard ser nok ikke sånn på det. På hvilken måte er din catform mer bugga enn noen andre sin ?

Skrevet

"Model changing druid's cat form is ok now. go ahead, have fun. This is only couse we're too lazy to fix it properly ourselfs."

Nei. De ser det IKKE som en gråsone. Det er nei-nei :) Skjønner at det irriterer selv though.

Skrevet
"Model changing druid's cat form is ok now. go ahead, have fun. This is only couse we're too lazy to fix it properly ourselfs."

Nei. De ser det IKKE som en gråsone. Det er nei-nei :) Skjønner at det irriterer selv though.

9227685[/snapback]

De banner ikke druids som endrer modelen sin.

Se på azgaz, eller the fat cow. De bruker modelchange og legger det ut i videoene sine. Gjør blizzard noe med dem?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...