Gå til innhold

Modelchange. Druid formz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Nå er jeg skitlei av å springe som en tulling etter folk med hodet mitt (i catform) inni ræva på folk for å treffe dem. Og siden Blizzard heller ikke fixer denne buggen så ser jeg meg nødt til å endre modellene for formene mine.

Jeg vet dette er i strid med Blizzard sine retningslinjer, men det gir jeg blanke i.

Har noen en guide eller lignende for å gjennomføre dette?

Takker for svar :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det ikke nettopp kommet en bugfix på det?

Eller var det en framtidig patch det sto noe om? Regner med du er Night Elf? Fordi det sto noe om det i patchnotes til en eller annen patch jeg ikke husker navnet på i farten.

Skrevet

Nå er jeg skitlei av å springe som en tulling etter folk med hodet mitt (i catform) inni ræva på folk for å treffe dem. Og siden Blizzard heller ikke fixer denne buggen så ser jeg meg nødt til å endre modellene for formene mine.

Jeg vet dette er i strid med Blizzard sine retningslinjer, men det gir jeg blanke i.

9209631[/snapback]

Siden det er ulovlig å gjøre det, er det ulovlig å linke det her. Sorry mate.

Skrevet (endret)
Har det ikke nettopp kommet en bugfix på det?

Eller var det en framtidig patch det sto noe om? Regner med du er Night Elf? Fordi det sto noe om det i patchnotes til en eller annen patch jeg ikke husker navnet på i farten.

9209648[/snapback]

De satte opp meelee rangen til nigthelf druider så den matcha taurens meelee range (catform range ;) ). Buggen er der fremdeles.

Edit: Jeg er horde

Endret av storken
Skrevet (endret)
Siden det er ulovlig å gjøre det, er det ulovlig å linke det her. Sorry mate.

9209655[/snapback]

Kanskje noen kan sende på PM?

Uansett, dette er ikke en oppfordring, det er en forespørsel.

Edit: først har vi noggenfogger som "fixa" problemene, men så tok de bort noggerfogger i formz. De har sagt de skal fikse buggen flere ganger men det har aldrig kommet en bugfix. Og den eneste måten da er å modelchange. (hvis du ikke vil springe som en gal med 100 energy heletiden da)

Endret av storken
Skrevet

9209631[/snapback]

World of Warcraft PTR Patch 2.2.0

Cat Form (Night Elf) melee attack range was too short compared to Tauren Cat Form and other attack ranges. It has been increased.

Hvis du skifter model tar det ikke lang tid før du blir banna, så du får kose deg med å kunne stå litt lenger borte fra folk mens du kan :)

Skrevet

9209631[/snapback]

World of Warcraft PTR Patch 2.2.0

Cat Form (Night Elf) melee attack range was too short compared to Tauren Cat Form and other attack ranges. It has been increased.

Hvis du skifter model tar det ikke lang tid før du blir banna, så du får kose deg med å kunne stå litt lenger borte fra folk mens du kan :)

9210050[/snapback]

Spill en feral druid i 2 uker, så kommer du tilbake hit og sier at buggen ikke er der.

Hvorfor er ikke Azgaz, the fat cow (chrille) eller noen av de store pvp idolene som åpenlyst bruker modelchange i filmene sine bannet?

Skrevet

jeg har ikke sagt noe om at buggen ikke er der, men det betyr ikke at man skal drive å endre på spillet til sin fordel. Ok det skal kanskje ikke være slik, men de driver jo å setter opp rangen slik at det skal bli rettferdig. Er jo flere som har drevet med model change, noen som skifta modellen på en platform i AQ slik at man kunne hoppe rett ned til C'thun, der ble hele raidet banna.

Skrevet
jeg har ikke sagt noe om at buggen ikke er der, men det betyr ikke at man skal drive å endre på spillet til sin fordel. Ok det skal kanskje ikke være slik, men de driver jo å setter opp rangen slik at det skal bli rettferdig. Er jo flere som har drevet med model change, noen som skifta modellen på en platform i AQ slik at man kunne hoppe rett ned til C'thun, der ble hele raidet banna.

9210082[/snapback]

C'thun: Exploiting.

Bug som er der men som er lettere å unngå med modelchange: gråsone.

Se på azgas, han har hatt modelchange i de siste 2 filmene sine, har han blitt banna? nei.

The fat cow? (en av de (om ikke den) mest sette feral druiden på WM. Han bruker modelchange, banna? nei.

Skrevet (endret)

9210082[/snapback]

C'thun: Exploiting.

Bug som er der men som er lettere å unngå med modelchange: gråsone.

Se på azgas, han har hatt modelchange i de siste 2 filmene sine, har han blitt banna? nei.

The fat cow? (en av de (om ikke den) mest sette feral druiden på WM. Han bruker modelchange, banna? nei.

9210124[/snapback]

må si meg enig... Viss det er så ulovelig som noen skal ha det til, hvorfor er ikke de som bruker det i f.eks filmene sine, banna? jeg selv har brukt det i ca 1 månede, har ikke hørt noen ting. ;)

Endret av Freak627
Skrevet

Brukte Undead til Gnome en god stund fordi gnomes ser så rå ut. Jeg ble ikke bannet og vet ikke om noen andre som jeg vet har brukt det eller bruker har det. Men det er viktig å vite at man kan bli bannet for det, så jeg vil ikke si "du blir ikke bannet" siden det er noen få eksempler på folk som har blitt det. Men det er som oftest disse som endrer objects som blir det. Jeg har ikke lest på noen forumer om folk som endrer utseende at de har blitt bannet (selv om det er ulovlig).

Skrevet

Du blir ikke oppdaget for model changing med mindre du skryter noe hemningsløst av det i chats. Ellers umulig å finne ut at du har det. Så enkelt er det. Derimot om du endrer landskap etc så du klarer å befinne deg på steder man ellers ikke kunne vært er lett å oppdage og vil føre til en form for ban.

Jeg skjønner at du er lei, og mitt tips er at du googler litt og finner svaret, eller spør i et uoffisielt forum der det ikke er rettningslinjer.

Skrevet

Jeg vet det er ulovelig, jeg vet jeg kan bli banna.

Jeg vet og at det er forskjell på å modelchange en form og å lage mines/herbs til dark portals som kan ses på 4 km.

Heldigvis har vi ettpar kjernebrukere her ^^

modelchange.jpg

Skrevet

Siden vi nå er inne på temaet modell endring: Hvis du endrer en modell, gjelder det kun din karakter eller gjelder det alle andre spillere også?

Skrevet

Det skulle jeg likt å visst og :hmm: Selv om jeg ved logisk tenkning vil tippe at alt som er feks undead form, men man har skinnet til gnome, vil se ut som gnome. Ikke bare en selv.

Hvis noen skulle finne på å sende meg en pm om endring av skins hadde jeg ikke blitt lei meg *host*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...