Gå til innhold

Dvd brenning av nedlastete torrents


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har ett stort problem som jeg trenger hjelp til. Jeg har prøvd alt, virker det som..

Ca. 1/3 av DVDR-Torrentene jeg laster ned, kommer kun opp som VOB - filer. Jeg bruker som regel og laste filmen (alle filene) opp i DVD Shrink, men det kommer opp en feil mens den analyserer, så prøver jeg og mounte opp filene i 120% og/eller Nero, men det går heller ikke. På det tidspunktet bruker jeg og slette filmen, og laste ned en ny. Som du forstår, så tar dette ganske mye ekstra tid. Så hadde vært SUPERT om du kunne ha forklart hvordan i alle dager jeg skal gjøre dette, når jeg kun får opp IFO og VOB filer når ftorrenten er ferdignedlastet. Når filmen er delt opp i RAR filer, er det enkelt og ekstraktere filmen om til ISO, og deretter brenne. Så hva gjør jeg? Tusen takk for hjelpen!! birken700

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stenges:

Henviser til retningslinjenes punkt 8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Korleis å brenne ut nedlasta DVDer går også under dette punktet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...