DennisDanielsen Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 (endret) Heisann, har kjøpt 2 nye 500gb samsung disker. satt dem i pc'n og... ingenting.. hva må jeg gjøre for at pc'n skal "fatte" at det er nye disker der? Endret 2. august 2007 av DennisDanielsen
VetleRsport Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Start - Instillinger - Kontrollpanel - "Klassisk visning" - Administrative værktøy - Data maskinbehandling - Disk Behandling - Høyreklikk på den/de nye harddiskene og partisjoner og bare neste og fulfør og vente til de er ferdig formatert
DennisDanielsen Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 (endret) Kan jeg gjøre de 2 nye diskene om til en partisjon? Endret 2. august 2007 av DennisDanielsen
DennisDanielsen Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 (endret) LØST takk for hjelpen "volvo240_r" Endret 2. august 2007 av DennisDanielsen
Barkster Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 (endret) Merkelig Prøv med en disk om gangen og se om den dukker opp. Du kan også prøve å ta vekk jumper'ene på diskene Endret 2. august 2007 av Barkster
Makky Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Start - Instillinger - Kontrollpanel - "Klassisk visning" - Administrative værktøy - Data maskinbehandling - Disk Behandling - Høyreklikk på den/de nye harddiskene og partisjoner og bare neste og fulfør og vente til de er ferdig formatert 9196502[/snapback] Hvorfor forklare denne tungvindte måten.. Bare høyreklikk på "min datamaskin" og velg "Behandle", så velger du Disk behandling
Aetius Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg