Gå til innhold

Hvordan ser USB kabel for D70'en ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter her med en bunke med USB kabler fra forskjellige ting, har solgt D70s kitet mitt og lurte på om noen kunne henvise meg til et bilde som viser hvilken USB kabel som følger med i kitet? Da jeg ikke husker hvilken det er.

9191752[/snapback]

Det er den kabelen som passer i hullet nederst på det vedlagte bildet.

post-53708-1186037245_thumb.jpg

Endret av torsteinvh
Lenke til kommentar
Sitter her med en bunke med USB kabler fra forskjellige ting, har solgt D70s kitet mitt og lurte på om noen kunne henvise meg til et bilde som viser hvilken USB kabel som følger med i kitet? Da jeg ikke husker hvilken det er.

9191752[/snapback]

Holdt på å bli sprø av alle kabler og ladere som har samlet seg opp fra mobiler, kameraer, MP3 spillere etc.

Når vi er på reise har jeg en egen bag til alt dette, pluss de minste kameraene.

Mange kabler er jo like og kan brukes litt om hverandre også.

 

Har nå kjøpt en merkemaskin som lager klistrelapper, som jeg har satt på alle kabler og ladere. Anbefales!

Setter også lapper på stikkontakene fra TV, DVD etc, så jeg vet hvilke jeg kan ta opp når jeg må koble på noe annet og ingen er ledige. Sparer mye ergelser...

Lenke til kommentar
Takk for hjelpen så langt, men jeg har da altså flere kabler av samme sort, ulike lengder osv. Det jeg er på jakt etter er hvilken eksakt ledning som kom med D70'en.

9197763[/snapback]

Here we go...

Den har en klump rundt pluggen til kameraet...

Har ikke målt lengden, men du ser ca. antall kveiler...

post-104121-1186121933_thumb.jpg

post-104121-1186121980_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...