Gå til innhold

Ukas utfordring: OK PC for 5000kr, er det mulig?


Anbefalte innlegg

DA er jeg endelig blitt klar til å bestille. :!:

 

handlekurva ser slik ut,komonentene er valgt ut fra hva asus selv sier at passer med hovedkortet: HANDLEKURV.

Har kabinett: Antec 6000, strømforsyning: Antec Earthwatts 430w, HK: asus p5n32-sli (IKKE p5n32-E sli).

Har også tastatur, mus og dvd-brenner.

 

Det siste,men akk så store spørsmålet er nå; hvilket operativsystem? Står "selvsagt" mellom XP og Vista. Jeg kommer nok til å ha denne PC-en i noen år fremover, derfor bør jeg vel gå for Vista? Bruker PC til "vanlig bruk", dvs surfing, nedlasting, noe spill... Vil f.eks gamle spill som C&C first decade-pakken funke på Vista?

 

Skal bestille iløpet av dagen, så trenger noen gode argumenter for hvilket OS og hvorfor.. :hmm:

Endret av pirium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Handlevognen din funker ikke.. :p Du må trykke på lesbar for alle, så må du søke etter din egen handlevogn på "Andres handlevogner" og gi linken der ifra ;D

 

Når det kommer til operativsystem så er det ganske personlig, men Vista ser jo bedre ut, og er mer fremtidsrettet, men sliter dessverre med en del barndoms sykdommer ennå.

Jeg har Windows XP, men bare lastet ned en tweak så det ser ut som Vista ;D

 

Her er mitt forslag til pc, kommer kanskje litt sent og koster litt for mye men..

 

LINK: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=54996

 

Edit: Leif was here :!:

Endret av Geisner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...