Gå til innhold

Battlefield 2 problemer - pålogging


Anbefalte innlegg

Hei, lurte på om noen ivrige BF2 gamere kunne hjelpe meg med et lite problem jeg har.

 

Problemet mitt ligger i påloggingsdelen av BF2, rett etter introen er ferdig. Før så kunne jeg havne inne på "Menu" delen ca 1min etter jeg valgte konto, men nå er det helt forandret. Etter jeg velger konto så tar det kanskje 10min+! før jeg kommer inn og av og til kommer jeg ikke inn engang:(

-I tillegg til dette velger BF2 en random server som den joiner helt av seg selv, selv om jeg hverken spiller på den eller har den som favoritt...

 

Hva skjer? og Hvordan skal jeg få ordnet dette?

 

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du bruker "Play Online Now"-snarveien, usikker på navnet da jeg ikke har den lenger, vil BF2 koble til en tilfeldig server etter pålogging. Benytt den alternative snarveien som peker til BF2.exe, legg gjerne til et par kommandoer for å logge deg på automatisk;

 

"D:\Spill\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart +playerName ditt nick +playerPassword ditt passord

Lenke til kommentar
Dersom du bruker "Play Online Now"-snarveien, usikker på navnet da jeg ikke har den lenger, vil BF2 koble til en tilfeldig server etter pålogging. Benytt den alternative snarveien som peker til BF2.exe, legg gjerne til et par kommandoer for å logge deg på automatisk;

 

"D:\Spill\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart +playerName ditt nick +playerPassword ditt passord

9188858[/snapback]

 

 

Tusen TakK! Det funket som bare det :D

 

Eg klarte ikkje å få den autolog in-greien til, men no tar det iaf kun 2min å komme inn og den logger ikkje inn på serveren:D

 

Thanks man!

Lenke til kommentar
Dersom du bruker "Play Online Now"-snarveien, usikker på navnet da jeg ikke har den lenger, vil BF2 koble til en tilfeldig server etter pålogging. Benytt den alternative snarveien som peker til BF2.exe, legg gjerne til et par kommandoer for å logge deg på automatisk;

 

"D:\Spill\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart +playerName ditt nick +playerPassword ditt passord

9188858[/snapback]

Hvordan gjør jeg det? :)

Lenke til kommentar
Dersom du bruker "Play Online Now"-snarveien, usikker på navnet da jeg ikke har den lenger, vil BF2 koble til en tilfeldig server etter pålogging. Benytt den alternative snarveien som peker til BF2.exe, legg gjerne til et par kommandoer for å logge deg på automatisk;

 

"D:\Spill\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart 1 +playerName ditt nick[/b] 1  +playerPassword ditt passord

9188858[/snapback]

Hvordan gjør jeg det? :)

9204135[/snapback]

 

jeg satt inn 1 forran nick og passord. se over. det funket med en gang! genialt!!

Lenke til kommentar
Dersom du bruker "Play Online Now"-snarveien, usikker på navnet da jeg ikke har den lenger, vil BF2 koble til en tilfeldig server etter pålogging. Benytt den alternative snarveien som peker til BF2.exe, legg gjerne til et par kommandoer for å logge deg på automatisk;

 

"D:\Spill\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart 1 +playerName ditt nick[/b] 1  +playerPassword ditt passord

9188858[/snapback]

Hvordan gjør jeg det? :)

9204135[/snapback]

 

jeg satt inn 1 forran nick og passord. se over. det funket med en gang! genialt!!

9257877[/snapback]

Det funka for meg med bare "C:\Spill\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +playerName SniperRotte +playerPassword ********** :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...