Gå til innhold

Forza 2 downloadable content


trydis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nitriste Nissan-biler ser man nok av hver dag etter veien

9191914[/snapback]

Til gjengjeld så er det en live-tournament i august der du kan vinne en av dem på ordentlig :)

 

Fans are encouraged to customize and upgrade their Sentras, then faceoff head-to-head in an all-out Nissan Sentra brawl. The 32 bracket 256 player tournament will kick off on Aug. 25th and take place over the course of seven weeks, culminating with the championship race live at the L.A. Auto Show in November where the finalists will compete for a series of prizes including a chance to win a new Nissan!

 

Artig promo-greie som sikkert er sponset av Nissan. Heftig med en bil i premie for å 'leke' i et spill da. Det er sikkert noen premier for de som lager det kuleste designet osv. også.

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
king cobra suger ikke.. men er liksom noe med at du kan ligge å lære deg nordsløyfa utenat og så reise ned å kjøre på den selv i virkeligheten

9206169[/snapback]

Det skal jeg gjøre en gang.. et lite mål jeg har satt meg ^^ Gjerne i en fet Porsche også :dribble:

 

Noen som har prøvd Peugeot'en, hvordan er den?

Lenke til kommentar

Jeg har så vidt begynt på Forza 2 siden jeg ville fullføre Dirt først. Kjipt å switche mellom bilspill da kjøreegenskapene er så forskjellige.

 

Spm: Er det bare slike kjedelige race-baner? Er det ingen vanlige veier, skog eller lignende. Spill som GT har vel masse forskjellige så vidt jeg husker. Det er nemlig en av grunnene til at jeg elsker Dirt. Liker å se den flotte naturen flakse forbi.

 

Inspirer meg til å starte med Forza. Snart ferdig med alt i Dirt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

kommer ny pakke:

 

Turn 10 on Forza 2's 11 new rides

 

Team at Turn 10 is preparing the next DLC pack, which will feature 11 new cars (one of which, the 2007 SEAT Leon Cupra, will be a free download). The download pack is due for release at the end of September and will cost 400 marketplace points.

 

A full list of cars being added to Forza 2 is as follows.

 

- 2007 SEAT Leon Cupra (FREE DOWNLOAD)

 

- 2006 Audi R10 (#8 Audi Sport Team Joest) Prototype

 

- 1970 Dodge Challenger R/T Hemi

 

- 2006 Dodge Challenger Concept

 

- 2006 Honda Civic Si Coupe

 

- 2007 Honda Civic Type-R

 

- 1967 Lamborghini Miura P400

 

- 2006 Lamborghini Miura Concept

 

- 2007 Porsche 911 GT3 RS (997)

 

- 2007 Saturn Sky Red Line

 

- 2007 SEAT Leon Supercup

Lenke til kommentar

Ah, dette var skuffende altså :( . Jeg har ikke noe forhold til amerikanske biler, og konseptbiler og R klasse biler er heller ikke så interessant for meg. GT3 RS og Civic Type R er snacks derimot.

 

Jeg hadde ønsket meg mer type BMW M5, nye M3, 135i, Mercedes Black Series biler, Bugatti Veyron, Koenigsegg CCX osv. Men men, kanskje kommer det noe bedre en annen gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...