Gå til innhold

Noen bra horror spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv ut Penumbra: Overture - Episode I. Det er helt utrolig skummelt, uten å bare ha den samme skvette-greia som FEAR, DOOM og alle andre "skumle" spill har.

 

Fra Gamer.no-omtalen:

Dette er ikke et spill som bruker billige triks, tonnevis av blod og overdøvende effekter for å skremme deg. I stedet kryper det langsomt under huden din ved hjelp av en genuint guffen stemning.

 

Jeg er litt uenig med omtalen hvor det sies at kampsystemet kunne vært bedre. Jeg synes det fungerer utmerket. Det trenger litt tilvenning da det er såpass innovativt, men samtidig klaffer det perfekt med stemningen ellers i spillet. Når man møter på en fiende, og må kjempe med alskens verktøy for å holde seg i live - med dette kampsystemet - kan jeg love deg at du blir stresset. Når du først får lagt fienden i bakken kan jeg love deg at du føler deg MYE bedre, selv om du kanskje er litt shaky. :wee:

 

Bør definitivt sjekkes ut om du virkelig vil bli skremt. Eneste minus er vel at episoden er rimelig kort, og når den er over, merker du at du umiddelbart vil ha episode 2. Jeg gleder meg i allefall som faen til neste episode. :)

 

EDIT: For de som lurer på når Episode II kommer, så fant jeg noe som kan virke interessant:

-When is the next episode out?

-No date set but episode 2 is aimed for a fall release. Release dates can slip!

 

:thumbup:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Du kødder? det fra Codemasters?? Det så ikke en gang morro ut :dontgetit: har sett bak på coeveret 100 ganger til PS1!

9187920[/snapback]

Du trenger ikke oppføre deg frekt. Du får jo svar på spørsmålet ditt.

 

Vær snill og grei

 

Dette høres ut som Kardemommeloven, men det er faktisk ikke et dårlig tips. Følg retningslinjene, og du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.

Lenke til kommentar
Du kødder? det fra Codemasters?? Det så ikke en gang morro ut :dontgetit: har sett bak på coeveret 100 ganger til PS1!

9187920[/snapback]

Du trenger ikke oppføre deg frekt. Du får jo svar på spørsmålet ditt.

 

Vær snill og grei

 

Dette høres ut som Kardemommeloven, men det er faktisk ikke et dårlig tips. Følg retningslinjene, og du kommer langt. Brukerne på forumet er ofte mer velvillige og skriver lengre og mer utfyllende svar, dersom du alltid holder en høflig tone.

9188193[/snapback]

Sorry :dontgetit: Mente ikke noe vondt :dontgetit:

Får prøve fear da ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...