Gå til innhold

skriv tekst før wisper

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg skulle spørre en warrior om han kunne være tank i tm i dag, men da

jeg prøvde å wisper til han sto det at jeg skulle skrive lang tekst... jeg lurer på hvordan man gjør det, har også lyst på sånt ( blir plaget av lav lvl folk)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei, jeg skulle spørre en warrior om han kunne være tank i tm i dag, men da

jeg prøvde å wisper til han sto det at jeg skulle skrive lang tekst...  jeg lurer på hvordan man gjør det, har også lyst på sånt ( blir plaget av lav lvl folk)

9173222[/snapback]

sto det at du skulle skrive lang tekst? :S

Skrevet
/dnd Nei, jeg vil ikke tanke/heale drittgruppen din, kanskje?

9173719[/snapback]

OK! og hva skal det bety er ikke så "nerd" i wow, men det er kanskje du

Skrevet

Når man skriver /dnd får man en slags opptatt status. Den som whisprer til deg vil by default få denne teksten returnert "Do Not Disturb". Om du derimot skriver det som psilo skrev, vil du automatisk whispre: "Nei, jeg vil ikke tanke/heale drittgruppen din, kanskje?" helt automatisk. Du trenger ikke gjøre noe som helst.

Skrevet

9173719[/snapback]

9173934[/snapback]

Skal du være barnslig og spre kvalme kan du stikke et annet sted å stille spørsmål. Det er ikke vits i å komme med personangrep fordi han kan noe du ikke kan. Og ja, jeg vil påstå at Psilo er en nerd i WoW, men ikke på en negativ måte.

Skrevet

Nå må dere ta dere sammen her! For en som ikke er så godt kjent i wow er Psilo sitt inlegg lett å misforstå, så vær snill og ikke gå rett i /flame modus. Åkke som bør trådstarter prøve å være hygggeligere hvis noen sier noe du ikke forstår.

On Topic:

Hvis du skriver: "/dnd detduvilsi" i chatten (uten "), kommer "detduvilsi" komme som automatisk svar til alle som sender whisper til deg. Tror jeg svarte på det du lurte på, litt vanskelig å forstå spørsmålet ditt skal jeg være ærlig. :hmm:

Skrevet

9173719[/snapback]

9173934[/snapback]

Skal du være barnslig og spre kvalme kan du stikke et annet sted å stille spørsmål. Det er ikke vits i å komme med personangrep fordi han kan noe du ikke kan. Og ja, jeg vil påstå at Psilo er en nerd i WoW, men ikke på en negativ måte.

9174747[/snapback]

Med tanke på hvor mye han kan, skal ikke jeg klage for de innlegga han har skrevet;) Fått mye hjelp av å lese det gjennom min tid i WoW ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

9173719[/snapback]

9173934[/snapback]

Hvis du f.eks hadde skrevet "/dnd Jeg liker å svare frekt til folk som svarer på mine spørsmål" så ville det kommet:

<Jeg liker å svare frekt til folk som svarer på mine spørsmål> Hver gang noen hadde whispra deg. Eller noe som er mer interessant å skrive er: "Dont disturb me (raiding)"

Skrevet (endret)

pleier å skrive /dnd No im not holy and im not a nolifer

lett, pleier ikke å bli plaga me pve mas

Endret av MaSo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...