Gå til innhold

Bioshock tråden/første anmeldelse er her!


Anbefalte innlegg

Bioshock blir høstens, kanskje årets, største spill for mange. Undertegnede inkludert.

 

Foreløpig har det fått gode kritikker.

 

It's:

- A horror game

- A long game

- A Shock game

It's not:

- Bugged

- Demanding

- About killing kids

 

Sublime: 95%

 

- Inconceivably good plot

- Tough, scary combat

- Perfect location design

- Stunning sound track and audio effects

- Endless variety of weapons

 

A RICH AND BRILLIANT DYSTOPIA FOR EVERYONE

 

The score

 

10/10

 

Discuss.

Endret av paranoide
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er ingen konkurranse i å ha mest innholdsrike poster, heller ikke å være lekemoderator.

Jo, det er en slags konkurranse i og ha innholdfylte innlegg. Slike innlegg som du postet blir ofte slettet og for mange fører til advarsel (trust me, I know)

 

Men selvfølgelig har du jo rett til å ytre dine meninger i dette frie landet.

Så hvorfor hakker du ned på meningene hans?

 

BioShock ser ut til og bli ett veldig bra spill, men det er noe med det som gjør at jeg ikke løper til butikken på release,

Lenke til kommentar

Jeg har da ikke 360, men en mer enn brukbar PC. Noen som vet om dette kommer til å kreve mer av PC'en enn for eksempel oblivion? Orker ikke å finne frem systemkrav osv.

Vet dette helst skulle gått i PC-forumet, men siden dere først er igang sååå... ja.

Lenke til kommentar
Dette er ingen konkurranse i å ha mest innholdsrike poster, heller ikke å være lekemoderator.

Jo, det er en slags konkurranse i og ha innholdfylte innlegg. Slike innlegg som du postet blir ofte slettet og for mange fører til advarsel (trust me, I know)

 

Men selvfølgelig har du jo rett til å ytre dine meninger i dette frie landet.

Så hvorfor hakker du ned på meningene hans?

 

BioShock ser ut til og bli ett veldig bra spill, men det er noe med det som gjør at jeg ikke løper til butikken på release,

9172413[/snapback]

 

Jeg var ikke så veldig seriøs, ikke ta det ille opp. Sarkasme går ikke så bra over nettet, jeg vet.

Lenke til kommentar
Jeg har da ikke 360, men en mer enn brukbar PC. Noen som vet om dette kommer til å kreve mer av PC'en enn for eksempel oblivion? Orker ikke å finne frem systemkrav osv.

Vet dette helst skulle gått i PC-forumet, men siden dere først er igang sååå... ja.

9172551[/snapback]

 

Spillet er optimalisert for Dual Core, men det skal være mulig å få grei ytselse vs. grafikk på en single core maskin også, sett at du har nok ram og et greit skjermkort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...