Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

15 år og veier 50kg


elektroboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og har dette ''problemet'' (vil egentlig ikke si det er det menmen). Jeg er 17år, veier 70kg og er 1.87 høy. Jeg kan så og si spise alt jeg vil uten å legge på meg et kilo, noe som vil si at jeg har høy forbrenning. Jeg er ikke noe spesielt tjukk, men jeg vil nok si uten at jeg skal skryte for mye at det meste er muskler (iogmed at treningen går mest i styrke)

 

Jeg har også veldig utstående blodårer på armer og bein, mener jeg leste at det betydde at man har veldig lav fettprosent? Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hvis du spiser mer, vil du garantert legge på deg. Det er bare tull at man ikke går opp i vekt uansett hvor mye man har i seg. Jeg trodde det samme selv en stund, men det viste seg å være feil. Etter at jeg begynte å spise mye mer enn til vanlig, gikk jeg fort opp i vekt. Ingen har så høy forbrenning at man ikke legger på seg.

Lenke til kommentar
Hei, er 15 år og veier 50kg. Er tynn da.

 

Ifølge denne linken er du undervektig i den alderen du er i:

 

http://apps.nccd.cdc.gov/dnpabmi/Calculato...atorType=Metric

 

Hvordan var foreldrene på din alder ? Det kommer også an på hvilken kroppsbygning du har (skjelettet).

 

Voksne er ofte ubetenksomme i kommentarer overfor barn, de syns liksom de har frihet til å si mere da. :mad:

 

Mest sannsynlig går det seg til etterhvert, men det er på grensen til at jeg ville ha snakket med helsesøster eller tatt en legesjekk.

 

Hvis du engster deg veldig mye så er heller ikke det så bra, for da går man gjerne ned i vekt på grunn av det.

Lenke til kommentar
Etter at jeg begynte å spise mye mer enn til vanlig, gikk jeg fort opp i vekt. Ingen har så høy forbrenning at man ikke legger på seg.

9167892[/snapback]

Og du begynte når?

Jeg kan spise hva som helst, hvor mye som helst, når som helst, og det gjør jeg hver dag...

 

Jeg er 17 år, og veier 64 kilo...

For ett år siden var jeg 16 år, og veide 63 kilo...

 

Har hatt denne spisevanen i veldig mange år, og jeg føler meg helt perfekt ^^

Jeg sitter foran PCen hele dagen, trener ikke på noen som helst måte :p

Beat it ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...