Gå til innhold

Total War: Steinless Steal MOD Medieval 2 TW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har testa en mod et par dager nå ved navnet Steinless Steal jeg kom over for et par dager siden.

Kan annbefales, er en del nye units + 2 nye factions, Kingdom of Aragon og Order of knights(templars).

Har spilt en del med Order of knights nå, og sliter enormt med medium/hard, AI'n i slag er en del sterkere og dermed er det fort gjort å tape hvis du gjør en liten feil :blush:

Du finner modden her---> http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=314

Er meget underholdene i allefall, er gjort massevis av forbedringer, og første gang jeg faktisk sliter med å holde meg i live, spesielt med egypt som prøver om ta igjen Jerusalem, vant akkurat en 3 timer!! beleiring, stod igjen med 159 menn ut av 1400, egypt hadde 2 svære hærer på over 1000 soldater hver + haug med katapulter og trebuchet.

Mongolene angriper meg fra øst. Blei rett og slett slått ned i støvla av mongolene selv om hæren min bestod av dismounta knights, templar spearmen, muslim archers og en del Mounted knights.

Ingen tvil om at der er vanskeligere, er under press konstant, rart ikke Tyrkerne blanda seg inn, da hadde jeg ikke hatt en sjanse for alt i verden.

Anbefaler de som vil ha en utfordring tester Order of knights faction, starter med et jævla slott, thats it!! :cool:

Endret av termi.-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere virker som aktive modder, så da lurte jeg på om dere har prøvd både Europa barbaroum Og R T Realism moddene til Rome? Hva er best og enklest å innstallere?

HVIS DER HAR PRØVD DEM DA

Skrevet
Dere virker som aktive modder, så da lurte jeg på om dere har prøvd både Europa barbaroum Og R T Realism moddene til Rome? Hva er best og enklest å innstallere?

HVIS DER HAR PRØVD DEM DA

9166871[/snapback]

Ga meg med rome en god stund før Europa Barbaroum kom ut, men prøvde rome total realisme litt og det gjorde spillet enda bedre etter min mening, mye småting som blei fiksa på.

Kommer vel også en total realisme mod til m2tw regner jeg med.

Skrevet
Død link? :( Får database error.

Skulle gjerne hatt meg eit par mods :)

9169005[/snapback]

Kommer ikke inn på www.twcenter.net så er nok nede for en eller annen grunn :hmm:

Skrevet
Død link? :( Får database error.

Skulle gjerne hatt meg eit par mods :)

9169005[/snapback]

Kommer ikke inn på www.twcenter.net så er nok nede for en eller annen grunn :hmm:

9169310[/snapback]

It's back again! :)

Laster ned mods no. Så i mens eg venter på at nedlastinga er ferdig, tar eg meg eit par slag i M2TW ;)

Editer når eg har testa ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...