Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ang. hår og slikt..


Requi

Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvor jeg skulle legge denne topicen, men..

 

Hei, jeg er da en gutt og lurtepå følgende: om når man barberer hår på mage, rundt *you know where* og slikt, er det slik at når de hårene vokser ut igjen, at de blir lengre/tykkere og slikt :dontgetit: ? Eller blir de akkurat slik som de var før barbering :cool: ? Vil liksom ikke sitte igjen med en "større skog" når det har vokst ut igjen etter barbering liks. =/

 

Håper på mange svar, og folk med erfaring :)

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det føles som det vokser fortere og tettere ut igjen, fordi alt håret har samme lengde når det vokser ut igjen. Det er ikke noe sjakktrekk, ser utrolig fjernt ut når det begynner å kommer tilbake igjen. Så da må du barbere hver dag i såfall. En hårete fyr på jobb gjorde det.

Lenke til kommentar

Det ble værre enn før, fordi alt vokste ut samtidig. Så enten må du barbere hver dag, eller bare la være.

 

Når det gror ut igjen er hårene grovere og ser ut som de er mere separerte, derav "det ser helt fjernt ut". Det var sånn at alle han viste det til begynte å le.

Lenke til kommentar

Har seg nemmelig slikt, at jeg er litt -shy- over å dra på badeanlegg etc. pga at jeg har en litt hårete mage/brystkasse .. Men hårene blir ikke lengre av barbering :hmm: ? Bare at de vokser ut samtidig som du sier .. ?

Endret av Requi
Lenke til kommentar
Så du har planer om å barbere magen og brystet? Hvorfor det? Du var gutt sa du?

9158001[/snapback]

Barbering generelt jeg mener! Mage/brystkassa/*down under*..

Blir det lengre enn det det var når det vokser ut igjen, eller blir det samme lengde slik det var før man barberte? :ohmy: ??

Endret av Requi
Lenke til kommentar

Det er bare en myte at håret blit tjukkere, tettere eller lengre om man barbarer det. Grunnen til dette er at mange begynner å barbere seg i puberteten - når hårene naturlig blir tjukkere, tettere og lengre. En annen grunn er at når du barberer deg så kutter du hårene på det tjukkeste punktet, så når de kommer ut igjen vil de med det første ha en tjukkere spiss enn de hadde før, men dette hårene blir slitt osv og du vil ikke få tjukkere hår for alltid.

 

Altså kan du barbere deg uten å bekymre deg for å forverre problemet.

Lenke til kommentar
Men oxo, damer liker det glatt down under, sant damer (eller tar jeg helt feil nå, grunnet det jeg har hørt her-og-der) ? :p

9159654[/snapback]

 

 

altså å stelle junior har no vel ingen ting med brystkassa og magen?

 

jeg har selv stusset og barbert nedentil, MEN ikke faen om jeg tar magen og brystkassa mi. nei det for fjortisser og femidotter gjøre.

Lenke til kommentar
Men oxo, damer liker det glatt down under, sant damer (eller tar jeg helt feil nå, grunnet det jeg har hørt her-og-der) ? :p

9159654[/snapback]

 

 

altså å stelle junior har no vel ingen ting med brystkassa og magen?

 

jeg har selv stusset og barbert nedentil, MEN ikke faen om jeg tar magen og brystkassa mi. nei det for fjortisser og femidotter gjøre.

9159778[/snapback]

 

haha good one! kunne ikke sagt det bedre selv, ikke på dette forumet.

 

e du åsså norlænning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...