SkinnyT Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Det har dukket opp en trailer til det kommende Lost spillet. Se den her. Må si at jeg ble positivt overrasket, så ganske bra ut egentlig..
Airbeam Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 dette så lovende ut,. men skinnet bedrar. håper isåfall ikke dette blir som med andre tv-serier til video spill. for dette så virkelig tøft ut.
Dʋgɢtung Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 *Legge i Mine innlegg slik at jeg kan se den når jeg kommer hjem fra jobb *
rockingchair Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Det såg faktisk bortsett fra grafikken ikke spesielt bra ut
lando calrissian Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 såg spennende ut dette... ubisoft pleier å levere så jeg krysser fingrene.
Molotovcocktail Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Så faktisk ikke så værst ut utifra traileren.
marius90 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Vedder en tier på at dette spillet kommer til å være helt elendig sånn som nesten alle andre filmbaserte spill er.
Lakus Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Vedder en tier på at dette spillet kommer til å være helt elendig sånn som nesten alle andre filmbaserte spill er. Vedder ikke imot
Hawkn Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 ubisoft pleier å levere så jeg krysser fingrene. 9153686[/snapback] Ja de pleier å levere dritt og de melker alt de kan. Flotte spill serier som Rainbow Six og Ghost Recon har de for eksempel klart å dumme ned og herpe. Har ingen tro på dette spillet desverre.
Nevnarion Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Er nok dessverre skeptisk til dette. Har ikke noe særlig tro på at et spill basert på en film/tv-serie kan bli noe særlig mer enn et helt ordinært melkeprodukt. Men skal ikke dømme spillet før jeg et mer om det. Grafikken så ganske bra ut, så da kommer det an på om resten innfrir. Personlig syns jeg nok det hadde vært best om de ventet til Lost er helt avsluttet, før det begynner å lage spill av det.
nikkotai Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Er nok dessverre skeptisk til dette. Har ikke noe særlig tro på at et spill basert på en film/tv-serie kan bli noe særlig mer enn et helt ordinært melkeprodukt. Men skal ikke dømme spillet før jeg et mer om det. Grafikken så ganske bra ut, så da kommer det an på om resten innfrir.Personlig syns jeg nok det hadde vært best om de ventet til Lost er helt avsluttet, før det begynner å lage spill av det. 9156354[/snapback] Helt enig! Grafikken er Ok, men der stopper det nok, garantert.
Akrabra Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 ubisoft pleier å levere så jeg krysser fingrene. 9153686[/snapback] Ja de pleier å levere dritt og de melker alt de kan. Flotte spill serier som Rainbow Six og Ghost Recon har de for eksempel klart å dumme ned og herpe. Har ingen tro på dette spillet desverre. 9155058[/snapback] vil ikke si at ubisoft kun leverer dritt akkurat... men de leverer noe drit, men det gjør også mange andre utgivere og utviklere:) tror spillet blir helt average og definitivt noe for lost freaksa eller helt motsatt at det blir for dumt i forhold til historien.. satser på en demo før det kjem!:o
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Det så ikke så aller verst ut da, kommer det til å bli RPG eller Adventure eller kanskje en blanding?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå