Gå til innhold

Lost - The Video Game (Trailer)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette så lovende ut,.

men skinnet bedrar. håper isåfall ikke dette blir som med andre tv-serier til video spill. for dette så virkelig tøft ut. :cool:

Skrevet
Vedder en tier på at dette spillet kommer til å være helt elendig sånn som nesten alle andre filmbaserte spill er.

Vedder ikke imot :p

pren86l.jpg

Skrevet
ubisoft pleier å levere så jeg krysser fingrene.

9153686[/snapback]

Ja de pleier å levere dritt og de melker alt de kan. Flotte spill serier som Rainbow Six og Ghost Recon har de for eksempel klart å dumme ned og herpe.

Har ingen tro på dette spillet desverre. :no:

Skrevet

Er nok dessverre skeptisk til dette. Har ikke noe særlig tro på at et spill basert på en film/tv-serie kan bli noe særlig mer enn et helt ordinært melkeprodukt. Men skal ikke dømme spillet før jeg et mer om det. Grafikken så ganske bra ut, så da kommer det an på om resten innfrir.

Personlig syns jeg nok det hadde vært best om de ventet til Lost er helt avsluttet, før det begynner å lage spill av det.

Skrevet
Er nok dessverre skeptisk til dette. Har ikke noe særlig tro på at et spill basert på en film/tv-serie kan bli noe særlig mer enn et helt ordinært melkeprodukt. Men skal ikke dømme spillet før jeg et mer om det. Grafikken så ganske bra ut, så da kommer det an på om resten innfrir.

Personlig syns jeg nok det hadde vært best om de ventet til Lost er helt avsluttet, før det begynner å lage spill av det.

9156354[/snapback]

Helt enig!

Grafikken er Ok, men der stopper det nok, garantert.

Skrevet
ubisoft pleier å levere så jeg krysser fingrene.

9153686[/snapback]

Ja de pleier å levere dritt og de melker alt de kan. Flotte spill serier som Rainbow Six og Ghost Recon har de for eksempel klart å dumme ned og herpe.

Har ingen tro på dette spillet desverre. :no:

9155058[/snapback]

vil ikke si at ubisoft kun leverer dritt akkurat... men de leverer noe drit, men det gjør også mange andre utgivere og utviklere:) tror spillet blir helt average og definitivt noe for lost freaksa eller helt motsatt at det blir for dumt i forhold til historien.. satser på en demo før det kjem!:o

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Det så ikke så aller verst ut da, kommer det til å bli RPG eller Adventure eller kanskje en blanding?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...