Gå til innhold

kjope barbar i usa


mfb

Anbefalte innlegg

er i california naa og de selger billige baerbaredatamaskiner her, det jeg tenkte paa da er aa kjope en pc her, men, i usa er det 110-115 volt ac i stromuttaket og da er det vel det samme for aa lade opp batteriet i pc'en.

 

i norge er det jo 220volt og vil det funke aa lade opp pc'en hjemme i norge?

 

er det ogsaa noen andre ulemper ved aa kjope pc her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var i pc butikk da jeg oppdaga, i usa paa laptopene har dem jo ikke de tre siste bokstavene i vaart norske alfabet. ae oo og aa.

 

hva gjor jeg, og er det mulig aa faa pc i usa med de tre siste bokstavene i alfabetet. saann norsk tastatur?

Lenke til kommentar

det blir nok et større problem. Det er jo mulig å forandre instillingene i windows om du er god på touch, men er veldig usikker på om det går an å skifte enkle taster. I teorien burde det jo gå men vet ikke hvordan bærbare tastaturer er bygget opp

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
var i pc butikk da jeg oppdaga,  i usa paa laptopene har dem jo ikke de tre siste bokstavene i vaart norske alfabet.  ae oo og aa.

 

hva gjor jeg, og er det mulig aa faa pc i usa med de tre siste bokstavene i alfabetet. saann norsk tastatur?

9143381[/snapback]

 

Dette er ikke uten videre mulig.

Her i Norge må maskiner med engelsk tastatur spesialbestilles med leveringstid på over en måned. Direkte gjennom MPX - Itegra - Fujitsu Siemens.

 

Se for deg hvor vrient det vil være å få tak i en maskin med norsk tastatur der borte.. De vet jo ikke engang om Norge er en del av USA, i søramerika, eller i Asia..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...