Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hakker lyden hos dere??

Her hakker lyden noe sinnsykt!!

Hakker ja. :( Om du bruker irc, så er det lettere å gi feedback. Hvis ikke, så bare spør her.

Skrevet

Da skal jeg holde ordet mitt, så i kveld blir det en sen-session med hiphop fra kl. 21.00 til 23.00. Hadde planer om å spille i går, men siden det er National Rap Show fredager på P3, så ville jeg ikke ødelegge for de av dere som ønsket å høre på det. :)

See ya then - som vanlig, tilstede på irc under spillinga.

Skrevet

Her i bergen skal vi spille litt i kveld så da blir det forhåpentligvis streaming herfra hvis alt går fint! Det vil gå i trance/house så da er det bare å tune in ;)

Lineup er som følger

DJ Magio

DJ Touchdown

DJ Segment

+ kanskje noen innspill fra andre :)

Skrevet
Da skal jeg holde ordet mitt, så i kveld blir det en sen-session med hiphop fra kl. 21.00 til 23.00. Hadde planer om å spille i går, men siden det er National Rap Show fredager på P3, så ville jeg ikke ødelegge for de av dere som ønsket å høre på det. :)

Radio is where?

Skrevet (endret)

Veldig bra spilt, Onyx! Tracklist tracklist tracklist! :D

By the way, har dere her behov for en liten bedroom DJ til radioen? Spiller for det meste Hip-Hop / Trance

Endret av phoNte
Skrevet (endret)

Takk, må nok være enig med deg der! :wee: Blant de beste sessiona jeg har hatt. Tracklist kommer senere, må ha noe mat her først.

Edit; spilleliste som lovet:

post-42993-1219531297_thumb.jpg

Endret av Onyx
Skrevet

Radio is where?

Ble ikke noe alikevel da vi manglet litt kabler :innocent:

Skrevet
By the way, har dere her behov for en liten bedroom DJ til radioen? Spiller for det meste Hip-Hop / Trance

Vi får aldri for mange dj-er. :)

Jeg sender passord til serveren på PM.

Skrevet

:D

Som Kaggen sier, vi trenger alltid flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...