Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er det vanlig å slutte å ronke?


Sherra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man begynner og ha sex med noen vil man ikke runke lenger ettersom man vil spare seg til de gangene man er sammen med partneren.

 

Det kommer jo veldig an på da. Er nok veldig, veldig mange som onanerer selvom de har en partner.

 

er sikkert det og men det er også MANGE som slutter ide' men får en partner. .

jeg kommer nok ikke til og slutte 100% men det vil minskte betraktelig.

 

Kommer også ann på hvor ofte man har seg + fra pers til pers.

Lenke til kommentar
er sikkert det og men det er også MANGE som slutter ide' men får en partner. .

jeg kommer nok ikke til og slutte 100% men det vil minskte betraktelig.

 

Kommer også ann på hvor ofte man har seg + fra pers til pers.

 

Det kommer veldig an på hvor mye action man får ja. Men så lenge man ikke bor sammen så tviler jeg på at jagervanene blir forandret nevneverdig.

Lenke til kommentar

Veldig mange som blir impotent i ung alder på grunn av snusing eller røyking eller annet rusmisbruk og andre helseskader, og da må de jo slutte. Ifølge Wikipedia er snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre menn, så husk det neste gang du ser noen som snuser eller røyker enten så er de impotent eller så blir de det snart

Lenke til kommentar
Veldig mange som blir impotent i ung alder på grunn av snusing eller røyking eller annet rusmisbruk og andre helseskader, og da må de jo slutte. Ifølge Wikipedia er snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre menn, så husk det neste gang du ser noen som snuser eller røyker enten så er de impotent eller så blir de det snart

 

Faen! :p Har ikke merket noe da. Noen som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har røyket i tredve år og kuken står! Kan det være en slags hjerneskade jeg har pådratt meg da som gjør at kuken agerer uavhengig av vettet og fysikken?

 

 

Edit: Glemte å få med at jeg har slett ikke spart kroppen forøvrig ... :cool:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Jeg kommer til å runke helt til jeg finner tak i noen som tar over jobben :p

sant sant. .

Når man begynner og ha sex med noen vil man ikke runke lenger ettersom man vil spare seg til de gangene man er sammen med partneren.

 

Den har jeg vanskelig for å tro på :p Sier ikke at alle runker selv om de er i et forhold, men jeg føler meg ikke som en utpreget kåt person, og må helt klart ty til hånda noen ganger, selv om jeg har meg med dama veldig regelmessig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Som de aller fleste her: Tror nok jeg kommer til å runke så lenge det er liv i høyrehånda. Når jeg ikke får den opp lengre, blir det nok en del risting likevel ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...