Gå til innhold

HP Pavilion dv9575 erfaringer


Bruun

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det riktig, at på en sånn kraftig laptopp, at den ikke klarer Sketchup pro?

det lagger jo noe så satans mye. er jo nyttesløst og bruke programmet når det er sånn... merkelig....

uansett hva jeg gjør, må jeg vente et par minutter før det skjer noen reaksjon.... sprøtt... funka jo bedre på vista...

Endret av just-_-me
Lenke til kommentar

Jeg har letet over alt i C: men finner ikke mappen med windows installasjonsfilene. Det skal vere en "skjult" mapp ved navn "WAU" elns. Disse skal brennes ut som bootable cd. Er det noen som har funnet desse filene?

Endret av tiss
Lenke til kommentar
Jeg har letet over alt i C: men finner ikke mappen med windows installasjonsfilene. Det skal vere en "skjult" mapp ved navn "WAU" elns. Disse skal brennes ut som bootable cd. Er det noen som har funnet desse filene?

 

Start-All Programs-Recovery manager-Recovery Disk Creator skal vistnok gjøre susen (tror jeg) :)

Lenke til kommentar

faen, nå får jeg ikke nett ( er på kabel ) Og det står "ny maskinvare er funnet for Ethernet-kontroller." Men den klarer ikke å instalere den. Spør etter cd men fikk jo ikke med en eneste en. Kan noen si meg hva slags hovdkort eller nettverks kort denne pcn har?

 

Evnet link til drivers ;) Var på nett med samme pcn senest igår. Jeg trenger hjelp!!!

Lenke til kommentar

vel. da har skjermen begynt å tulle. deler seg i tre horisontalt. to nederste bitene flimrer og hopper opp og ned. Må vel vurdere å sende den inn til HP.

 

og plutselig. hver gang jeg slår på PC-en, og logger inn på kontoen. er alt bare svart. dokumenter kommer opp men ingeting annet. ikke bakgrunn eller startmeny. så må bruke oppgavebehandling og Kjør: explorer.exe hver gang. dette er irriterende!!

 

og lurer på om alle har det slik at når PC-en bare står på uten noen programmer på at den bruker 45% minne konstant. regner med det er vista som gjør det. synes at 1gb minneforbruk får å ha PC-en på er mye..

Lenke til kommentar

Fikk hjem PC-en i går. Alt ser ut til å fungere greit så langt. Det jeg ikke er fornøyd med er at det skrangler i chassiet når jeg skriver eller benytter touchpad.Er det noen andre som har denne skranglelyden. Den forsvinner om jeg presser sammen bunn og topp men kan ikke se at noe er løst.

Lenke til kommentar

Skrangler eller knirker? Har ingen av problemene, men skrangling bør vel ikke komme såfremt man ikke rister maskinen eller snur den?

 

Har noen ganger problemer med Bluetooth. Den starter ikke selvom jeg skrur av og på "Wireless" switchen, og jeg blir nødt til å ta en omstart. Løsning(er)?

Lenke til kommentar

Det er en skranglelyd, det virker som om det er i selve metallchassiet. Skranglingen kommer også når en dvd plate spinner opp. Prøv å ta pekefingeren og tapp den på chassiet rundt touchpadden, dette gjør at jeg får en skranglelyd. Håper jeg finner ut av dette slik at jeg slipper å sende den inn.

Lenke til kommentar
og for de som er ute etter drivere, her ligger dem, i en RAR-fil:

TRYKK HER

 

her er skjermdriveren, med INF-fil inkludert, bare og kjøre setup.exe så skal det funke:

TRYKK HER

 

Takk for INF-tipset, "just_me"! Jeg oppgraderte min skjermkortdriver fra v. 163.75 til 169.09 og fikk en økning i 3dmark 2006 score fra 2400 til 2500! 100 poeng er ikke mye, men grunn nok til å oppgradere driveren.

Lenke til kommentar
Fikk hjem PC-en i går. Alt ser ut til å fungere greit så langt. Det jeg ikke er fornøyd med er at det skrangler i chassiet når jeg skriver eller benytter touchpad.Er det noen andre som har denne skranglelyden. Den forsvinner om jeg presser sammen bunn og topp men kan ikke se at noe er løst.

 

Jeg har også dette problemet,men min maskin har vært sånn fra dag 1.

Må presse hardt ned på chassi så forsvinner lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...