Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas spillekvelder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var det hele over, vi var 8 på det meste (var vi ikke), syns det gikk kjempebra og vi kjørte igjennom Team Survival, Attack and Defend, Assassination, Conquest og Team Sharpshooter. Jeg hadde ikke spilt noe annet enn Team Sharpshooter før :blush:

 

Lagene var vel ikke helt jevne hele tiden, men gøy var det allikevel. Må vel si at fluffeluFF hadde en del gode perioder. :thumbup:

 

Så takk til:

 

Matias9

Knullepaven

Breadcrumb

SanAndre

Lucifer-

fluffeluFF

Wickman

Qvale

SanAndre

Anoha

 

Satser på at dere er med neste gang også (som da blir til Søndagen) og at vi da greier å faktisk være 10+ online samtidig ;)

Lenke til kommentar

Haha. Ja det var meget gøy det der. Vil heller si at du var ganske crazy Jokke, og Knullepaven var ikke så ille han heller.

 

Du skulle hørt meg på starten da vi spilte mot dere på calypso.

"Ok karer, samme faen om vi taper hardt. Bare vi klarer å ta Jokkepotte er jeg stolt!"

Også eide dere meg på slutten, på red lotus der.

Lenke til kommentar

Vel jeg tror det gikk litt opp og ned for alle. Alle hadde vel sine øyeblikk der de drepte 3-4 i løpet av et par sekunder, slik som Knullepaven gjorde under den første Attack and Defend kampen.. Alle 3 går i en disiplinert og pen rekke...Knullepaven kaster en frag...rekken fly avgårde! :!:

 

Jeg syns jeg startet ganske dårlig men avsluttet veldig sterkt.

 

Gleder meg til søndagen :dribble:

 

Btw folkens vi trenger litt mer diskusjon rundt klannavnet vårt, så jeg hadde satt stor pris på om dere kunne ta dere tid til å komme med noen forslag eller støtte noen som allerede har kommet i denne tråden: TRYKK HER!

Lenke til kommentar

Skulle bare minne på Spillekveld i dag (søndag) kl 20.00, er godt mulig at vi starter noe før dette, men det får vi se på :)

 

Tenkte jeg skulle være online etter klokka 17:00 eller noe, så hvis noen vil starte noe før er jeg med på det.

 

Vil også minne/mase på at folk som vil være med på den norske RSV klanen vår må registrere seg på [VWG] forumet. VikingsWithGuns Forum (mange som vil være medlem men som ikke har registrert seg enda :()

 

De av dere som har vært med på spillekvelder før trenger ikke å skrive noe i rekrutterings delen av forumet, dere kan gli rett inn og registrere dere.

 

Nye brukere som har lyst til å være med på en norsk RSV klan men som ikke har spilt med meg/oss kan legge inn ett innlegg der hvis dere vil være med på denne spillekvelden og så adder jeg dere som venn og inviterer når alt er satt opp :thumbup:

 

Og hvis det er noen som jeg ikke har på vennelista men som vil være med på spillekveld, men ikke nødvendigvis klan, kan du skrive inn noe under her så adder jeg deg og inviterer (og overtaler deg til å bli med i klanen etterpå :whistle:)

 

Da håper jeg at vi blir 10+ online samtidig denne gangen her, det hadde vært flott :D

Endret av Jokkepotte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...