Gå til innhold

The simpsons hit and run

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Skal kjøpe The simpsons hit and run til ps2. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? Samme om det er på internett eller i en butikk. Helst så billig som mulig.

EDIT: Fint at så mange prøver

Endret av bjaesp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med Narutofan. Spillet blir ganske ensformig! Oppdragene er kjedelige, og det blir for det meste samling av diverse dupeditter. Nei Bjaesp, bruk heller pengene på noe annet :)

Skrevet (endret)
Her finner du mange gode tilbud. :thumbup:

9129472[/snapback]

Og her har du de til Ps2 :thumbup:

9129512[/snapback]

Her var det mye bra :thumbup:

EDIT: Play.com virket bra, noen som har opplevd å ikke få varen? Hva gjorde du da?

Har aldri bestilt fra England før.

Endret av bjaesp
Skrevet

Både play.com og blahdvd.com må du betale med visa. Du kan ikke få regning i posten.

Hvis du har Visa elektron fra Nordea med fullt kortnummer. Kan du bruke det.

Jeg synes at blahdvd ofte er raskere til å sende varen. Har bla ventet 2 uker på play

Skrevet

Om du har ei Spaceworld-sjappe i nærheten av deg, råder jeg deg til å dra dit. De selger mange spill til 129kr ("3 for 300kr"-tilbud). Jeg så i allefall Hit & Run i butikken hvor jeg bor. Vet dog ikke om de hadde PS2-versjonen. Verd å sjekke ut.

Skrevet
Om du har ei Spaceworld-sjappe i nærheten av deg, råder jeg deg til å dra dit. De selger mange spill til 129kr ("3 for 300kr"-tilbud). Jeg så i allefall Hit & Run i butikken hvor jeg bor. Vet dog ikke om de hadde PS2-versjonen. Verd å sjekke ut.

9132292[/snapback]

Hadde det ikke der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...