Gå til innhold

Evil Genius hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg er kommet hjem fra ferie og skal nå tilbake til dataen, jeg har kjøpt meg evil genius på veien og har nå innstalert det. Nå gledet jeg meg til jeg skulle spille, men det funker ikke :cry::cry:

 

Problemet er som følger: Jeg setter inn disk 2 som det står Play på og så trykker jeg på ikonet på skrivebordet, men der sstår det t det er FEIL CD!! Så bytter jeg til disk 1 også kalt innstalasjons-cd`en da får jeg opp et bilde hvor det står om jeg skal oppdatere direct x (som jeg ikke trenger) og om jeg skal sjekke internett siden deres og sist, men ikke minst PLAY EVIL GENIUS :thumbup: Så jeg trykker på den, men etter to sec kommer det opp en liten pop up som sier at jeg skal sette i innstalasjons-cd`en? Det har jeg jo gjort, men jeg tenker at jeg kan prøve den andre cd`en igjen da, men det fungerer heller ikke :realmad::realmad::realmad:

 

Nå er jeg både lei meg og sur, samtidig som jeg ikke aner hva jeg skal gjøre, så det logiske spørsmålet er da:

 

HVA SKAL JEG GJØRE?

 

Håper virkelig på svar altså :thumbup:

 

P.S Jeg håper virkelig jeg får spilt det for jeg har spilt demoen og den var sinnsykt kul :w00t:

 

Mvh Hockax

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det du kan gjere er jo å laste ned ein no-cd patch frå nettet, for å unngå problemet.

No blir eg vel banna, og hengt på eit brennande kors til skrekk og advarsel...

9128431[/snapback]

 

 

Det kan godt hende at det blir en løsning, men jeg vil helst slippe det altså fordi det er ulovlig :hmm:

Lenke til kommentar

Det er langt langt fra ulovlig, det som er ulovlig er å laste ned spelet (hvis det er ulovlig då.... :hmm: Mogleg det er berre å distribuere piratkopiar som ikkje er lov)

Eg har sjølv no-cd patch på dei fleste spelene eg har installert på pc'en min, av den enkle grunn at eg er for råtten til å reise meg fra stolen og hente cd'en kvar gong eg skal spele eit spel.

Lenke til kommentar
Avinstaller og installer på nytt, oppdater DirectX, sjekk supportsiden deres (hvis det er noen), formater og reinstaller Windows, DirectX og spillet på nytt, kjøp deg ny PC.

 

Fortrinnsvis i den rekkefølgen.

9129929[/snapback]

 

 

det må jeg si hørtes ut som en bra løsning :thumbup:

 

Men seriøst, jeg kan sikkert avinnstalere og slikt da.

 

Ihvertfall håper jeg dere bare fortsetter å gi meg råd :thumbup:

 

Har vært veldig mye god respons fra dere, velig hyggelig :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...