Phyx Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Enig at Milenium er bedre en Nihilium i Pvp.Men tror Nihlium hadde tatt dem i sitt ekte gear. 9156002[/snapback] eh? Om Millenium er bedre i PvP så vinner di vel fortsatt? Ett bra PvE guild trenger ikke og väre bra i PvP og er det oftest ikke. Men selv så syns jeg PvP krever mer "skilz" en hva PvE gjör. PvE handler mest om utholdenhet.
John Keats Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Nihilum hadde blitt rompekjørt enda mer i sitt vanlige gear. Off-topic: Alle Nihilum fanboysa som ikke kan akseptere at Nihilum ikke er best på alle fronter kan godt ta seg en bolle og legge wow på hylla.
Lmthaman Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Nihilum hadde blitt rompekjørt enda mer i sitt vanlige gear. Off-topic: Alle Nihilum fanboysa som ikke kan akseptere at Nihilum ikke er best på alle fronter kan godt ta seg en bolle og legge wow på hylla. 9161584[/snapback] siste du skreiv var off-topic off-topic? hva har alt dette med forte vs nihilim å gjøre?
v-gard Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Nå har vel egentlig hele tråden glidd ut til å bli Nihilium vs. Millenium, og ikke Nihilium vs. Forte da så...
Fisk1 Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 "På vegne" av trådstarter vil jeg bare si at jeg syns det er jævlig dårlig oppførsel å gjøre om hele tråden til enda en forbanna gear-diskusjon. De som vil diskutere det kan gjøre det her. Hater å se tråder skli helt ut, hold dere til tema da, Nihilum vs Forte...
Pherol Skrevet 2. august 2007 Forfatter Skrevet 2. august 2007 "På vegne" av trådstarter vil jeg bare si at jeg syns det er jævlig dårlig oppførsel å gjøre om hele tråden til enda en forbanna gear-diskusjon.De som vil diskutere det kan gjøre det her. Hater å se tråder skli helt ut, hold dere til tema da, Nihilum vs Forte... 9169823[/snapback] Takk Fisk. Jeg ga helt seriøst opp den tråden. Sist jeg så på tråden var når jeg postet = Hold dere on-topic på side 1 menmen. Endelig noen som har skjønt det! men Takk for svar fra de som holdt seg on-topic!
Fisk1 Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Takk Fisk. Jeg ga helt seriøst opp den tråden.Sist jeg så på tråden var når jeg postet = Hold dere on-topic på side 1 menmen. Endelig noen som har skjønt det! men Takk for svar fra de som holdt seg on-topic! 9197862[/snapback] Ikkeno problem. Jeg er faktisk interessert i temaet, er litt ute av World PVE om dagen. Så hadde vært fint om noen kunne diskutere dette seriøst, så man kunne ta opp tråden igjen. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå