Gå til innhold

Gametrailers gav 360 "best hardware" tittel


Gormers

Anbefalte innlegg

Var innom GT og så at de gav xbox 360 prisen for beste hardware, altså å ha best spill til konsollen sin i forhold til andre. Personlig synes jeg at det ikke var noe galt med det. Men flesteparten i GT har blitt hysteriske og gitt filmen 6.2 i poeng, noe som er dårlig etter GT standard, og det er masse sinte poster der. Hva synes dere?

 

edit: hmf, greit: http://www.gametrailers.com/player/22628.html

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke så overraksende at det blir noen sure miner i forbindelse med slike kåringer. Nettet er fullt av frustrerte tenåringer.

 

Selve kåringen er vel ikke spesielt kontroversiell. X360 har flest topptitler denne høsten og det var vel nettopp derfor de vant.

Endret av Norse360
Lenke til kommentar

Personelig elsker jeg slike kåringer. Nei filmene/listene i seg selv kan jeg spare meg for, men det morsomste er å lese kommentarene etterpå, jøye meg hvor mange morsomme ting som kommer frem, faktisk helt priceless til tider.

 

Som Mala quota, nemlig en liten priceless.

 

Tips.

 

Surf inn på YouTube. Søk etter en konsoll, spiller ingen trille hvilken konsoll. Velg så en videoe som glorifiserer en konsoll. Tada, timer med underholdning, ikke i filmen, men i kommentarene.

 

Hvorfor begynner folk å oppføre seg værre enn en PMS fylt fjortiss med en torn i poten, erm, foten over slike kåringer, vet de egentlig hvor mye de driter seg ut?

 

Bare lurer litt.

Lenke til kommentar

Kan bare nevne denne her f. eks.

 

PS3Gamer said: LOl why are they calling it best hardware when we all know ps3 is graphically superior. Then if that wasn't bad enough the guy said "those of you who have a Working system "have alot to look forward to lol.

 

gormers said (qouta):

The ps3 is only a little bit superior just so you know. The GPU in the 360 are better than the one in the PS3 and, many thinks that at the moment, the CPU in the 360 is more easier to take advantage from than the one in the ps3. Also, the ps3 was not in development when they had those problems with getting that blu-ray stuff, so the 360 isn't very much older than the ps3.

 

Ardrid (quouta meg):

And yet 1st generation titles like Lair, Ratchet & Clank, and Killzone 2 vastly surpass 2nd generation 360 titles and blow the hell out of 1st generation 360 titles like Perfect Dark Zero and Kameo. How does that equate to "a little bit superior?"

 

Den var litt priceless syns jeg.

Anyway, jeg blir liksom litt redd for at GT skal høre på alle folka. Var vel kanskje derfor jeg har kommentert litt.

Endret av gormers
Lenke til kommentar

Synes helt ærlig dette var UTROLIG TEIT!

 

Grunnen:

Her snakker de om den beste hardwaren. Greit nok det. Men de grunnlegger hele greiene med software. Så hvorfor ikke ha "best software"?? Synes det var mektig teit.

 

 

Angående hvilke konsoll som er best, så er vel en virkende 360 en veldig grei konsoll å ha for tiden. Men tror PS3 vil virkelig ta opp kampen i høst og neste vår. Da storspillene og bare generelle spill vil rulle ut på markede. 360 har ridd ganske lenge nå på at "den har vært lengst ute og mest spill". Men tror PS3 vil endre litt på dette i tiden fremover.

Lenke til kommentar

Øhh..."beste maskinvare"? Dette blir som den gongen HDDVD-modulen, som ikkje kan brukast til speling, vart kåra til beste "gaming accessory".

 

Misforstå meg ikkje, der er absolutt ting som er bra med 360. Men det blir litt feil å gi ein pris som heiter "beste maskinvare" til noko, som frå eit reint maskinvareperspektiv, er ganske dårleg.

 

Kay

Lenke til kommentar
Øhh..."beste maskinvare"? Dette blir som den gongen HDDVD-modulen, som ikkje kan brukast til speling, vart kåra til beste "gaming accessory".

 

Misforstå meg ikkje, der er absolutt ting som er bra med 360. Men det blir litt feil å gi ein pris som heiter "beste maskinvare" til noko, som frå eit reint maskinvareperspektiv, er ganske dårleg.

 

Kay

9124308[/snapback]

 

Maskinvaren er topp, men byggekvaliteten er elendig....

Lenke til kommentar
Maskinvaren er topp, men byggekvaliteten er elendig....

9124388[/snapback]

Dersom byggekvaliteten er elendig, er ikkje maskinvara topp. Eg forstår at det er ytelsen du siktar til, men du treng meir enn ytelse for at det skal vere "god maskinvare". I tillegg var vel den høge feilraten eit resultat av ein rein designfeil, ikkje byggekvalitet? Det høge støynivået trekk òg ned når ein skal vurdere kor god maskinvaren er.

 

Jaudå, eg forstår at det dei eigentleg meiner er "beste konsoll" og at der er ei heilheitsvurdering som ligg til grunn, der slike ting som pris og programvare tydlegvis spelar ei større rolle enn sjølve maskinvaren. Likevel, tittelen blir litt uheldig, når nettopp maskinvaren er det som er desidert dårlegast med konsollen.

 

Kay

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...