Gå til innhold

Første Lair (PS3) Anmeldelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest det samme faktisk, IGN testet samme builden men de var knallfornøyd med kontrollene. Sixaxis styringen var gjort på en innovativ måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
EDGE ---9.0 (LEAKED . the papaerback magazine would be out in a few days)

9182228[/snapback]

Denne er oppdiktet.

9188303[/snapback]

Er det en ny trend om dagen å ikke linke til kilder for påstander?

Ikke at jeg ikke tror på deg, men jeg liker å lese orginalartikkelen også..

Skrevet

Jeg har vært innom så mange forskjellige forum at jeg aner ikke hvor jeg leste det. Skal ikke garantere at det var noen skikkelig kilde en gang.

Men at IGN påpeker at de sitter med en nesten ferdig build, og liker kontrollene så godt hjelper litt på.

Jeg blir å kjøpe spillet uavhengig av reviews, så bryr meg ikke så veldig :)

Skrevet
EDGE ---9.0 (LEAKED . the papaerback magazine would be out in a few days)

9182228[/snapback]

Denne er oppdiktet.

9188303[/snapback]

9188445[/snapback]

Brakara har rett, det var visst ikke riktig at det kom Lair review i denne utgaven av Edge. :-)

Skrevet (endret)

9188445[/snapback]

For det første: 9.0? Edge gir kun heltall i karakterene sine.

For det andre:

http://www.computerandvideogames.com/edge/...pic.php?t=10634

Lair blir altså ikke reviewet før tidligst i neste nr (som ikke er laget enda).

Edge er forøvrig blant de mest kresne når det gjelder karakterer. Er vel bare fem spill gjennom tidene som har fått 10/10 (Super Mario 64, Gran Turismo, Zelda: OoT, Halo og Half-Life 2).

Endret av Brakara
Skrevet
Lair er visst utsatt til 4. september, så det blir nok enda en stund å vente  :(

Kilde

9193199[/snapback]

Kjipt.. Men ikke så mye ekstra ventetid..

Lurer på hva de fisker på, det var jo tross alt ferdig.. De nevner på noe community greier. Kanskje det har noe med Home å gjøre :D

Skrevet (endret)

Det er jo litt skuffende at det er utsatt 2-3 uker, spesielt når de som Epleskrell sa annonserte at det var ferdig. Så lenge de bruker den ekstra tiden på noe fornuftig som gir oss et bedre produkt skal jeg ikke klage noe på det.

Men likevel litt kjedelig :(

Endret av Complexion
  • 3 uker senere...
Skrevet

For å vere ærlig, eg liker ikkje å sitte å trykke på kontrollen samtidig som eg rister/beveger på den. Eg hatet å måtte utføre komboer i HS ved å benytte tilt samtidig som eg skule trykke på knapper. Det funker bare ikkje for min del.

Er redd kontrollene vil ødelegge mye for Lair for min del, så dette er ein tittel som har blitt flyttet langt ned på min liste.

Skrevet

Ja Lair har jo fått det noe røfft tidlig i anmeldelsene, men eg vil ikkje avskrive det heilt enda. Ihvertfall ikkje kalle det noen fiasko sånn sett, men fortsetter det å samle så dårlige karakterer da kan vi vel trygt sette det i den båsen :p

Skal uansett bli spennende å se om IGN sin sin karakter blir så lav som vi kan få intrykk av den podcasten.

Skrevet

så hvis noen som anmelder et spill mener det er dårlig på en veldig liten objektive måte så er det automatisk en flopp?:o

høres veldig logisk ut, forresten heavenly sword gav en svak demo.. men det siste de har vist virker veldig veldig lovende..

tror også lair blir veldig bra, syns six axis er morsomt jeg.. men det er en fullstendig smak sak.. og ikke vær så negativ til ps3 spill utvalget.... spill ps2 spill vel!

Skrevet (endret)
Virker som om tre av de mest hypa PS3 spillene i år ser ut til å bli en fiasko. Lair, Warhawk og kanskje også Heavenly Sword. Er det i det hele tatt noe mer PS3 eksklusivt å glede seg til før nyttår?

9330775[/snapback]

Warhawk blir nok veldig stor suksess, ihvertfall så vet jeg ikke om en eneste person som _ikke_ likte spillet, av de som prøvde beta-versjonen..

Har hørt 0 negativ feedback på det...

Heavenly Sword blir også bra, iblant de som liker denne typen spill (ala Ninja Gaiden).

Lair er vell egentlig det eneste spørsmålstegnet, som spriker veldig i annmeldelsene. :-/

Andre eksklusive spill utenom de tre, med releasedate foreløbig innen 2007 som er verd å merke seg.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore (Demo i morgen tror jeg), Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4..

Resten av de andre intressante spillene kan du få tak i på andre platformer også..

Endret av KongRudi
Skrevet
Warhawk blir nok veldig stor suksess, ihvertfall så vet jeg ikke om en eneste person som _ikke_ likte spillet, av de som prøvde beta-versjonen..

Har hørt 0 negativ feedback på det...

Jeg quotet linken som mala postet der US Playstation Magazine gav spillet 6,5 og der man kan lese "A third-person shooter that never quite gets of the ground"

Heavenly Sword blir også bra, iblant de som liker denne typen spill (ala Ninja Gaiden).

Jeg har ikke prøvd demoen en gang, men etter det jeg har hørt av de som har prøvd dem, tviler jeg på at spillet klarer å leve opp til hypen det har fått i forkant.

Når jeg sier at spillene blir fiaskoer, mener jeg ikke at de ikke er spillbare, eller at de er så veldig mye dårligere enn det som allerede er ute nå, men derimot at de blir en fiasko sammenlignet med hypen som var rundt dem, og det faktum at mange så på dem som gode argumenter for å skaffe seg PS3 fremfor Xbox360.

Andre eksklusive spill utenom de tre, med releasedate foreløbig innen 2007 som er verd å merke seg.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Unreal Torunament 3, Haze, Uncharted: Drakes Fortune, Hot Shots Golf 5, Folklore (Demo i morgen tror jeg), Eye of Judgement, Gran Turissimo Prologue, Socom: Confrontation, Wipeout HD, Time Crisis 4..

Resten av de andre intressante spillene kan du få tak i på andre platformer også..

9331349[/snapback]

Jeg tviler på at samtlige av disse kommer ut i år, dessuten er vel UT3 og Haze bare tidseksklusiver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...