Gå til innhold

Bildekritikk : Bilder av hester :)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ny her, og lurte på hva dere synes om disse bildene, det hadde vært fint med hint og tips om hva jeg kan gjøre bedre, osv :)

Jeg har fikset de litt på photoshop, men ikke mye, bare laget ramme og gjort de litt skarpere.

Jeg begynte med fotografering for noen måneder siden, så jeg har enda mye jeg må lære, så vær snill med meg.. Hehe, men vær ærlig! :)

 

PS: Linken er på deviantArt, men jeg tror alle kan kunne se de..

 

Twilight and Shadow

 

Twilight and Shadow II

 

Phillip, the scary poney..

 

Now we are free.

 

"Bildekritikk" lagt til i emnetittel av moderator

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen.

 

Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg hadde ikke så alt for store forventninger når jeg klikket på linkene. Hadde en litt sånn "ah nok en hestegal jente har knipset noen snapshots av Pirilfjerten" instilling :) Men wow dette er jo sånne bilder jeg elsker. Likte særlig de to første godt og nr 2 aller best. Om jeg kunne ønske meg noe ville det være å gi på kanskje litt mere lys til silluettene slik at man skimter litt mer av fargene. (er ikke sikker på om det er et godt forslag, men var noe som datt ned i hodet mitt når jeg så dem)

 

Et lite tips om du ønsker at flere skal gi tilbakemeldinger på bildene dine er å laste de opp her på forumet. Da vil de være lette å få opp i tillegg til at man ser en thumbnail. (kan være lurt sånn at fordumsfulle idioter som meg bare hopper forbi :D )

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så opptatt av hester men dett var fine bilder, likte de to første best. Utrolig fine farger på himmelen, dette kombinert med siluttene av hestene skaper en flott og rolig atmosfære. Komposisjonen på bilde nr 2 var meget bra etter min mening. Det eneste jeg har å utsette var at bildene ble noe mørke, men dette er enkelt å fikse!

Lenke til kommentar

Jeg likte også bildene. Men jeg hadde litt problemer med å få sett dem. I går da du opprettet tråden kom jeg ikke inn på alle bildene. De lastet og lastet før jeg bare gav opp. I dag gikk det bedre. Fikk sett på dem nå, og de er virkelig OK. Hadde det ikke vært for de gode kommentarene over hadde jeg nok droppa å prøve igjen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...