Gå til innhold

Sekk eller veske som ser "kul" ut.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har overhodet ingen trang til å se "kul" ut, og har derfor en Lowepro CompuTrekker AW:

 

3403010.jpg

 

Jeg har i alle år hatt bag, men nå har jeg gått over til sekk. Jeg har ikke like stort behov for å ha utstyret raskt tilgjengelig lengre nå som jeg ikke jobber som pressefotograf. Derfor prioriterer jeg å ta vare på ryggen! ;)

Lenke til kommentar

Når jeg skal kjøpe sekk/veske er det viktigere for meg at den ser ok så jeg gidder å ta den med enn at den kanskje koster litt mer. Det jeg har sett på hittil er en domke f-2 i sand fargen. Men ganske ofte er det jo veldig kjekt med sekk så lurte på om dere visste om noen kule sekker der ute?

9111117[/snapback]

Hallo hallo der ute. Knock knock knock: Noen hjemme?

Trådstarter synes at Domke er en kul bag, så til nå er det kun jeg som har svart på spørmålet hans. Ikke nok med at dere overser hva han selv mener er en kul sekk (og der har han tatt utgangspunkt i en Domke, som sammenfaller med mine uttalelser av hva som er kult.

Har dere virkelig hodet så langt opp i nerderæva at dere ikke klarer å sette dere inn i trådstarters smak og ønsker. En person som har smak nok til å ønske seg en Domke, er ikke en jævla harrytapp, så slutt å presse på ham de harrybag'ene dere selv bruker.

 

Han ønsker seg åpenbart en bag i klassisk design. Er det så forbanna vanskelig å forstå, slik at dere kompulsivt er nødt til å anbefale alle de produktene han har signalisert om at han ikke er interessert i?

 

Jeezes. Er det så vanskelig å sette seg inn i andres smak og behov. Det er heldigvis andre enn meg her på forumet som synes at det er lamt å se ut som en dork. Jeg er nemlig 110% overbevist om at trådstarter kjenner veldig godt til alle modellene som Lowe Pro, "gudenes merke", har på plakaten. De har nemlig vært diskutert opp og ned i mente siden akam ble grunnlagt.

 

:realmad: he he nerder.

Lenke til kommentar

Når jeg skal kjøpe sekk/veske er det viktigere for meg at den ser ok så jeg gidder å ta den med enn at den kanskje koster litt mer. Det jeg har sett på hittil er en domke f-2 i sand fargen. Men ganske ofte er det jo veldig kjekt med sekk så lurte på om dere visste om noen kule sekker der ute?

9111117[/snapback]

Hallo hallo der ute. Knock knock knock: Noen hjemme?

Trådstarter synes at Domke er en kul bag, så til nå er det kun jeg som har svart på spørmålet hans. Ikke nok med at dere overser hva han selv mener er en kul sekk (og der har han tatt utgangspunkt i en Domke, som sammenfaller med mine uttalelser av hva som er kult.

Har dere virkelig hodet så langt opp i nerderæva at dere ikke klarer å sette dere inn i trådstarters smak og ønsker. En person som har smak nok til å ønske seg en Domke, er ikke en jævla harrytapp, så slutt å presse på ham de harrybag'ene dere selv bruker.

 

Han ønsker seg åpenbart en bag i klassisk design. Er det så forbanna vanskelig å forstå, slik at dere kompulsivt er nødt til å anbefale alle de produktene han har signalisert om at han ikke er interessert i?

 

Jeezes. Er det så vanskelig å sette seg inn i andres smak og behov. Det er heldigvis andre enn meg her på forumet som synes at det er lamt å se ut som en dork. Jeg er nemlig 110% overbevist om at trådstarter kjenner veldig godt til alle modellene som Lowe Pro, "gudenes merke", har på plakaten. De har nemlig vært diskutert opp og ned i mente siden akam ble grunnlagt.

 

:realmad: he he nerder.

9113997[/snapback]

 

Han spør om vi vet om noen kule siker der ute.

 

Kule burde også inngå i "rakner ikke sammen når du løfter den" og " blir ikek gjennomvår om du nyser på den"

 

Jeg syns ikke noen andre en Lowepro lager kule sekker. jeg er ikke interessert i noe med farger, bare clean'e sekker i en farge, med litt små detaljer på så den ikke blir så kjedelig.

 

Så jeg annbefaler det jeg sysn ser bra ut. Det beste er forresten å gå i butikken. På nett er ikek bildene noe spesielt.

Lenke til kommentar

Så du mener at de bag'ene jeg foreslår går opp i limingen, eller slipper inn vann? Da er det rart at proffene som bor i sivilisasjonen bruker disse bag'ene. Jeg står fast ved at dere har totalt gitt faen i trådstarters smak, men jeg forstår at å forlate sin egen navlelo er vanskelig når man er 16.

Lenke til kommentar
Så du mener at de bag'ene jeg foreslår går opp i limingen, eller slipper inn vann? Da er det rart at proffene som bor i sivilisasjonen bruker disse bag'ene. Jeg står fast ved at dere har totalt gitt faen i trådstarters smak, men jeg forstår at å forlate sin egen navlelo er vanskelig når man er 16.

9114082[/snapback]

 

Jeg har ikke siktet til noen av det dere andre har sagt.

 

Jeg sier bare at jeg liker utseend på Lowepro minitrekker AW, og at det er kvalitet er en meget positiv ting.

 

har ikke siktet til noe av det du sa ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så vanskelig å sette seg inn i andres smak og behov? Ingen som liker de klassiske bag'ene synes at Lowe Pro er kult. Det blir som om en på et mc-forum spør etter alternativer til Harley Electraglide blir presset i retning av Yamaha R-1. Er det så vanskelig å se den logikken?

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Hvorfor er det så vanskelig å sette seg inn i andres smak og behov? Ingen som liker de klassiske bag'ene synes at Lowe Pro er kult. Det blir som om en på et mc-forum spør etter alternativer til Harley Electraglide blir presset i retning av Yamaha R-1. Er det så vanskelig å se den logikken?

9114177[/snapback]

 

Om trådstarter ikke vil høre annet enn den han selv har hintet til så bør han si fra. Selv syns jeg de baggene han snakke rom er forferdelig stygge. Passer til en litt halveis skeiv kar fra oslo...

 

 

:)

Lenke til kommentar

Om han er halvveis eller totalt skeiv fra Oslo eller London har da ingenting med saken å gjøre. Homofobisk rabling fra en sekstenåring hører ikke hjemme her, og hvis så var, så vil jeg bare nevne at de ca 30 homofile jeg kjenner har mye mer bevisst og god internasjonalt oppdatert smak, enn de fleste heterogutter jeg kjenner.

Skal man gi råd til en designbevisst person som gir klar beskjed om hva vedkommen de liker, så må man forholde seg til det, og ikke konsekvent blande inn sin egen smak. Jeg er gammel nok til å si at en person som foretrekker Domke ikke har noe særlig til overs for designet til Lowe Pro og Tamrac, og da gidder jeg ikke engang å ofre det en tanke engang.

Forsøk, sånn bare for eksperimentets skyld, å sette deg litt inn i andres måter å tenke på. I denne tråden er det trådstarters smak som skal danne grunnlag for hvilke bag'er man foreslår. Har du ikke noe å bidra med i så måte, så er det bedre at du er stille, Mr. Olsen. Trådstarter har vært aktiv her i lang nok tid til at han må være totalt blind for å ikke ha sett de bag'ene som forslås av de fleste andre enn meg her. Ergo kan man trygt konkludere med at det er ikke hva han er på jakt etter. Da hadde han nemlig nevnt noe i polyesterstil som grunnlag for diskusjonen, ikke en bag i klassisk kanvas. De som liker kanvas liker nemlig ikke polyester. Da hadde de nemlig spart pengene og kjøpt en rimeligere polyester/plastikk-bag i steden.

 

Edit: Vil bare nevne for nye lesere at undertegnede er heterofil familiefar, men med bakgrunn i et langt liv i showbiz har lært å se på andre mennesker som like verdifulle som seg selv, og ser på homofile som helt normale mennesker. Synes derfor at insinueringer om at noe er "skeiv" smak er direkte usmakelig, og en hån mot både homofile og designbevisste heterofile. Bare så det er sagt.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
har du stått opp på gal fot i dag?

 

jeg sier bare hva jeg mener om en bag, jeg ikke syns er noe fin.

 

Dropp det ;)

9114343[/snapback]

Jeg havner på feil fot hvilken som helst tid på døgnet når jeg ser homofobi og slikt bli brukt som et argument. Jeg blir også gretten når noen svarer med et "God dag, mann. Økseskaft"-svar på et konkret spørsmål. Det er da totalt unødvendig å avspore en debatt i første svar på tråden. Dette er trådstarters tråd, ikke en samletråd med tittelen "Min favorittbag". Ok?

Lenke til kommentar

Når han skrev at han ville vite om det var noen kule bagger der ute, uten å presisere at han vil ha en slik type som den han selv hinter til, så vet vi jo ikek helt hva vi skal si. Det er ikek akkurat slik at det står kul" på baggene hans komemr til å syns er kule. det står heller ikke noe om at han IKKE liker Lowepro sekkene.

 

Så lenge slike ting ikke kommer fram så svarer jeg på spørsmålet: vet dere om det finnes noen kule bagger der ute?

 

 

beklager om jeg har misforstått, men trådstarter legge opp til at vi skal gjette oss fram til hav han ikke liker, og hva han liker.

Lenke til kommentar

Hvis man nevner kanvas som noe man synes er kult, så synes man ikke plast og polyester er kult. Det er så enkelt og greit. Med alderen så får nok også du en acquired taste, slik at designbevissthet vokser på en.

 

Det er forøvrig ikke trådstarter du bør unnskylde deg overfor. De du bør unnskylde deg overfor er de homofile som evt. leser denne tråden, siden du helt klart legger fram at slike bag'er er en homsesak, og det er dypt fordomsfullt å skrive slikt i et åpent forum.

Lenke til kommentar

Er det fordomsfult å skrive at jeg forbinder slike bagger med femi/skeve gutter/menn?

 

Det å gå som en som er homo trenger ikke være et bevis på at han er homo.

 

Det blir det samme som når du ser en 13 åring med D&G klær.... man tenker soss da...

 

Edit: Beklager om jeg støter noen med å si at jeg forbinder slike vesker med feminisme/skeivhet. Kun tanker inni hodet som har for vane og komme ned på tastaturet...

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Må si meg enig med budskapet til PMnormal, men synes det er unødvendig å starte "krangler" mellom to brukere. Trådstarter er tydeligvis ute etter en raff bag av god kvalitet, dog ikke en svart polyester Lowepro lignende bag. Forstår jeg trådstarter riktig vil han ha en anonym kamerabag laget av kanvas stoff, og uten for mye dilldall som Lowepro.

 

Selv puttet jeg en Lowepro bag nedi en kanvas bag som slang hjemme. Føler meg mye mer komfortabel med en slik bag, da jeg ikke ser ut som en fotonerd, samt at kanvas gir bedre kvalitetsfølelse enn polyester og plast.

 

 

Bilde av min bag

Lenke til kommentar
Er det fordomsfult å skrive at jeg forbinder slike bagger med femi/skeve gutter/menn?

 

Tja.. synes du kan droppe slike ytringer i et fotoforum, da man absolutt ikke trenger å være homo for å like design og kvalitet. Forteller mer om deg, da du mener hetro menn (gutter) mer eller mindre skal må gi blaffen i utseende, design, klær o.l. for å ikke se ut som "homser". Trådstarter er ute etter en tøff bag, og dine personlige meninger om kule bager kan du spare deg for. For alt jeg vet kan trådstarter være homo, men som sagt speiler ikke en fotobag en manns legning.

Endret av moestue
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...