Gå til innhold

Sekk eller veske som ser "kul" ut.


Anbefalte innlegg

Takk :) Den ser ikke så altfor stor ut heller, og det liker jeg. Tror du man uten problemer får en 40D med montert 70-200 f/2.8 IS oppi der?

 

Jeg kan ikke se for meg at det skulle være noe problem, men du må nok innrede litt annerledes enn jeg har gjort. Jeg målte fort nå, og bruker du hele sekkens høyde burde ikke 35cm for kamera og objektiv være noe problem, og 40D + 70-200 er vel godt kortere enn det.

 

Åhh.. nå kribler det bare mer og mer i visakortet :D men jeg tror jeg skal vente en månedstid før jeg bestiller.

 

ahh.. det tok kanskje litt lengre tid. Jeg la inn en ordre hos Profildata i dag, og regner med å motta sekken om ca. 1 uke :) Er ****** lei av å bære på den etterhvert så tunge Lowepro Magnum baggen min. Høyre skuldra er nesten ødelagt.

 

Skal bli godt med en sekk :) som også er litt mer anonym.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Noen som har Messenger Boy Half Photo Backpack?

Lurer på hva slags linser man får plass til i tillegg til et kamera i den.

 

Har noen andre evt. forslag til liknende sekker med plass til Canon EOS550 + 2 eller 3 objektiver, samt en 13" pc?

 

Bilder ligger i spoiler

 

file1223652701.jpegfile1223652724.jpeg

 

 

EDIT: Etter å ha lest litt mer så skjønner jeg at Lowepro Fastpack 250 er kanskje en mye bedre sekk å ha med seg. Noen innvendinger? :)

Endret av datating
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...