Gå til innhold

Trailer: Gran Turismo 5 Prologue #2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

driver å streamer filmen nå. gleder meg

 

vil nevne at den stupinga av biler når du bremser har da vært med i GT4 og GT3 også dersom jeg ikke husker feil....froza 2 har det også, dog ikke så mye.

 

når det er sagt så gleder jeg meg veldig til GT5 og håper de får fiksa de småfeila GT4 hadde, som et alt for svakt lydspor og mangel på glødene bremseskiver (de hadde det med i GT3) og andre småting.

 

edit:

 

sett videoen nå, det ser bra ut, dog savnet jeg motorlyder, mest for å høre om de har blitt bedre. en annen positiv ting er at det ser ut som de har fått til vinger på biler som reiser seg når du kjører fort nok, slik som en del ekte biler har. dette er noe forza ikke har klart, og med tanke på at EA klarte dette i NFS porsche i år 2000 så synes jeg ikke det er for mye å be om.

 

så førsteintrykk: :thumbup:

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

sett videoen nå, det ser bra ut, dog savnet jeg motorlyder, mest for å høre om de har blitt bedre. en annen positiv ting er at det ser ut som de har fått til vinger på biler som reiser seg når du kjører fort nok, slik som en del ekte biler har. dette er noe forza ikke har klart, og med tanke på at EA klarte dette i NFS porsche i år 2000 så synes jeg ikke det er for mye å be om.

9113214[/snapback]

De hadde vinger som reiste seg når du nådde en viss fart i GT4 også. Var flere biler som hadde det i GT4, Bla. a. Marcedes Mc Laren bilen og noen fler.

Lenke til kommentar
Ser jo lekkert ut, men det var vel aldri noen tvil om det. Spørsmålet er om det har alt det andre som skal til for å slå Forza 2. Kjører det på 60Hz forresten?

9113604[/snapback]

 

håper faktisk de satser på sin egen stil jeg for min del klarer meg uten mye av det dillet som er med i forza 2

Lenke til kommentar
Ser jo lekkert ut, men det var vel aldri noen tvil om det. Spørsmålet er om det har alt det andre som skal til for å slå Forza 2. Kjører det på 60Hz forresten?

9113604[/snapback]

 

håper faktisk de satser på sin egen stil jeg for min del klarer meg uten mye av det dillet som er med i forza 2

9125791[/snapback]

 

Dill-dall som skade og en avansert fysikkmotor som kalkulerer bilens bevegelse 120 ganger i sekundet?

 

 

On Topic: Flott grafikk og pene bilmodeller. Blir nok en høydare for folk med PS3 dette!

Lenke til kommentar

sett videoen nå, det ser bra ut, dog savnet jeg motorlyder, mest for å høre om de har blitt bedre. en annen positiv ting er at det ser ut som de har fått til vinger på biler som reiser seg når du kjører fort nok, slik som en del ekte biler har. dette er noe forza ikke har klart, og med tanke på at EA klarte dette i NFS porsche i år 2000 så synes jeg ikke det er for mye å be om.

9113214[/snapback]

De hadde vinger som reiste seg når du nådde en viss fart i GT4 også. Var flere biler som hadde det i GT4, Bla. a. Marcedes Mc Laren bilen og noen fler.

9125744[/snapback]

hadde glemt det :p lenge sia jeg har spillt GT4 nå...

Lenke til kommentar
Ser jo lekkert ut, men det var vel aldri noen tvil om det. Spørsmålet er om det har alt det andre som skal til for å slå Forza 2. Kjører det på 60Hz forresten?

9113604[/snapback]

 

60hz er standard og vil forbli det. 100hz er greit for tv titting men til spilling får man store problemer når spillet vil en ting og tven en annen.

Lenke til kommentar
Ser jo lekkert ut, men det var vel aldri noen tvil om det. Spørsmålet er om det har alt det andre som skal til for å slå Forza 2. Kjører det på 60Hz forresten?

9113604[/snapback]

 

håper faktisk de satser på sin egen stil jeg for min del klarer meg uten mye av det dillet som er med i forza 2

9125791[/snapback]

 

Dill-dall som skade og en avansert fysikkmotor som kalkulerer bilens bevegelse 120 ganger i sekundet?

 

 

On Topic: Flott grafikk og pene bilmodeller. Blir nok en høydare for folk med PS3 dette!

9125871[/snapback]

 

 

tenkte mere på alt som har med vinyl og de greiene der å gjøre fysikken å skade effektene er noe av det som gjør forza bra

 

edit::gikk litt skeis m quote

Endret av nrøj
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...