Gå til innhold

Sint på jogging!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville jogget så rolig du bare kan, men da heller langt da utvikler lungene seg til å få større kapasitet. Gjør det gjerne hver dag, men rolig hver dag i beggynelsen, 2-3 runder rndt det nevnte vannet hver dag svært rolig vil det hjelpe.

 

Det er utrolig deilig når man kommer i bedre form, det at du blir rød i ansiktet er tyder også på at du har dårlig form.

 

slenger på ett spørsmål her:

er man da i god form om man blir likblek? på fotballtreningene blir jeg nemmelig LITT rød i kinnene, og veldig bleik

Lenke til kommentar

Det er utrolig deilig når man kommer i bedre form, det at du blir rød i ansiktet er tyder også på at du har dårlig form.

 

slenger på ett spørsmål her:

er man da i god form om man blir likblek? på fotballtreningene blir jeg nemmelig LITT rød i kinnene, og veldig bleik

 

Om en blir lite eller veldig rød i ansiktet har ingenting med hvordan treningstilstanden er. Vil nå heller påstå at det har med hudtypen å gjøre. Når du blir likblek har med at det ikke er så mye blod i ansiktet, noe som kan komme av kulde som gjør blodtransporten dårligere.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det er utrolig deilig når man kommer i bedre form

 

Støttes! Trådstarter, jeg husker jeg følte det samme når jeg skulle begynne å trene. Etter den første økta så tenkte jeg "hvorfor gidder jeg?" Bare press deg, og etterhvert vil du kjenne og se resultater. No pain no gain ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...