Gå til innhold

Vista-look i XP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som vet hvordan jeg kan få en vista-look i XP?

Har hørt noe om WindowBlinds, men det koster visst penger. Noen som vet om steder der slikt kan lastes ned gratis? Forklar gjerne hvordan jeg går frem med installasjon osv. også :)

Hadde vært moro om det hadde gått an å få med den Aero-effekten også, men det er vel vanskelig å få til uten å måtte betale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan fikse litt med Style XP, men vet ikke om man kan få aero-looken.

Hvis pcn din er bra nok til vista med aero, kan du jo bare skaffe deg det.

Skrevet

Får ikke extractet pakken, det står at den er skadet eller lignende.

Orjanp: Ja, jeg har googlet..

Skrevet

Vista Transformation Pack er absolutt å anbefale, fungerer utmerket her. Vet noen har hatt problemer med å avinstallere den, dog. Det finnes sikkert flere steder på nettet hvor du kan laste den ned.

Gjest Slettet-0ncAanc1
Skrevet

Vista-look... Hva er vitsen? Det er jo fortsatt XP du har som windows. Jeg har prøvd det og det er kult i 5 min. Men det er jo ikke som å ha Vista installert da. Kommer litt bugs og ved avinstallering så forsvinner ikke "Vista"-ikonene o.l. Spar bryet, mye bedre å la være. Eller spar til ekte Vista.

Vista - look er som å ha en lada og byttet karosseriet med f.eks. VW, Toyota - innmaten er jo akkurat det samme.

Skrevet (endret)
ville heller tatt å kjøpt en billig vista pakke heller..        la XP ha xp look. .   så slipper du tull og bugs og sånn

9117333[/snapback]

Det gjør man da vitterlig med Vista Transformation Pack også. Har du erfaringer her som tilsier noe annet?

La xp ha xp look

Jeg foretrekker å ha XP, så slipper jeg å tenke på hvilke programmer som støttes. Samtidig liker jeg layouten på Vista mye bedre. Jeg ser ikke helt problemet.

Endret av Anathema
Skrevet
ville heller tatt å kjøpt en billig vista pakke heller..        la XP ha xp look. .   så slipper du tull og bugs og sånn

9117333[/snapback]

Det gjør man da vitterlig med Vista Transformation Pack også. Har du erfaringer her som tilsier noe annet?

9117414[/snapback]

mente at han burde heller kjøpe vista. Så får han jo både looken og funksjonene. Men, om Transformation Pack funker supert, så er jo det bra. Men har prøvd sånne style programmer og sånn selv. Bare noe herk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...