Gå til innhold

Two Worlds er i salg NÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja det er et singelplayer spill! :)

Noen som veit hvordan man dreper ghost? de er irriterende!

Endret av The_dark_lord
Videoannonse
Annonse
Skrevet

9110989[/snapback]

tror du må ha en magsik ting på sverdet, altså enten: lighting, sprit, fire damige.

poison er ikke noe å bruke da det tar alt for lang tid å drepe noen

Skrevet

Jeg er litt skuffet etter å ha spilt noen timer i går kveld.

For det første hater jeg konsoll-type 3. person. men dette kan jeg overleve.

For det andre synes jeg stemmeskuespillerne (voice-acting) har gjort en elendig jobb. Du kan høre at de bare leser opp og det er umulig å spore engasjement i stemmene. Nesten som du kan høre at de blar over til neste side.

Musikken passer ikke inn i atmosfæren.

Hesten min setter seg fast over alt.

Rotete questoversikt. Vanskelig å se hvilke quests som passer til min lvl. Fresa bort til isbreen i går med hesten min og tenkte jeg skulle bade i litt orkeblod -not! fikk ei pil i skallen rimelig fort og døde skikkelig på meg.

Håper jeg får en annen oppfattning etter noen timer til

Skrevet (endret)

9110989[/snapback]

tror du må ha en magsik ting på sverdet, altså enten: lighting, sprit, fire damige.

9111091[/snapback]

Ja, alt som har med magi å gjøre kan skade gjenferd. Enten spells eller magiske håndvåpen.

romhelten_spiff, jeg er enig med deg i det meste du sier, men kameravinkelen fungerer da veldig fint, den. Synes den fungerer mye bedre enn tredjeperson i Oblivion. Det var mye mer ment for førstepersons perspektiv.

Ellers er jeg enig - men jeg synes spillet er knalltøft likevel. Spill videre, så skal du nok se at du blir litt mer interessert etter hvert. :)

Endret av Hr. Jenssen
Skrevet (endret)
romhelten_spiff, jeg er enig med deg i det meste du sier, men kameravinkelen fungerer da veldig fint, den. Synes den fungerer mye bedre enn tredjeperson i Oblivion. Det var mye mer ment for førstepersons perspektiv.

Ellers er jeg enig - men jeg synes spillet er knalltøft likevel. Spill videre, så skal du nok se at du blir litt mer interessert etter hvert. :)

9113363[/snapback]

Ja, spillet kom seg litt etterhvert. Synes faktisk dialogene ble bedre også litt utover..

Er tilhenger av 1. person. Håper dette er en vanesak og at jeg blir vant til det etterhvert.

Endret av romhelten_spiff
Skrevet

da har jeg endelig fått mitt første komplette sett med rusting.

da får man en liten bonus.

men er fremdles på jakt etter et bedre sverd, har brukt samme våpen lenge nå uten at noe bedre har dukket opp.

også kom jeg på at jeg kanskje kunne selge spells som man finner, det hadde jeg ikke tenkt på før, så jeg hadde en del å selge og vips hadde jeg over 30 000

Skrevet

Jeg har lagt merke til at om man har flere sett-ting av samme type (Feks to hjelmer i sett x) kan man putte de sammen ved å dra og slippe.

Hva er det som bestemmer utfallet av dette? Er det noen fast formel eller det litt tilfeldig?

Skrevet

Jeg fikk prøvd littegrann før jeg skal på jobb nå, en 20 minutters tid og hittil har det vært veldig greit. Gleder meg til å prøve mer når jeg kommer hjem fra jobb ikveld.

Uvant å ikke kunne circle strafe som i gothic men :/

Skrevet

jeg har slakta alle orcene uten for qudinaar, noe jeg regner med er en quest da vaktene sier at de er under siege, men jeg finner ingen jeg kan snakke med for å få en quest der jeg skal ut slette orcene

Skrevet (endret)
Spelet fekk 5/6 av Gamer.no. Noko som er veldig bra. Så eg trur nok spelet er verdt å teste ut, i alle fall for fans av sjangeren.

9115603[/snapback]

Huh? har jeg gått glipp av noe nå?

Ser ingen review av two worlds hos gamer.no?

Endret av Nitrius
Skrevet

Den er ikkje lagt ut på nettet enda. Men Gamer.no leverer og omtaler til ulike aviser, og Sunnmørsposten hadde i dag omtalen av dette spelet. Avisutgåva av omtalen er rett nok ikkje like omfattane som den som vil kome på nettet, men karakteren vil no vere den same. :)

Skrevet
Snip

9108833[/snapback]

Jeg vet hvordan multiplayer fungerer. Jeg lurte på hvordan det var. Sånn praksis, fungerer det, er det gøy. osv.

Skrevet

Som sagt så var dette frå ei avis. Går ut frå at det er etter ønske frå den aktuelle avisa at brukar 6er skala. Omtalane blir og korta ned så det vil framleis vere best å lese omtalen når den blir lagt ut på Gamer.no. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...