Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Får man hengepupper av å sove med BH?


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei? Dette er vel bare en myte? Jeg har forresten også hørt at man får hengepupper av å sove uten BH. Men jeg tror begge deler er feil.

 

Jeg tror derimot at man får hengepupper av å GÅ uten BH (se på alle indianerkvinner osv. Ingen har så mye hengepupper som de. Tenker da på de som går toppløs hele tiden).

Endret av Engel_Linn
Lenke til kommentar
Topic sier alt

 

(Venninne som lurer)

9093404[/snapback]

 

 

Det er omvendt, om man har litt størrelse på puppene og går uten Bh , får man med tiden garantert hengepupper. Å bruke BH støtter og forbygger, gidder man å ligge med det om natten er iallefall ikke det grunnen om en får hengepupper, men det er jo ikke så veldig behagelig kanskje?

Så forresten en kjendisdame, jeg tror det var Jada Smith, kona til Will, på Oprah som sa at hun alltid brukte det, til og med på natta for å unngå at puppene ble for hengete.

Lenke til kommentar
Så forresten en kjendisdame, jeg tror det var Jada Smith, kona til Will, på Oprah som sa at hun alltid brukte det, til og med på natta for å unngå at puppene ble for hengete.

9099588[/snapback]

 

Oh my godz, lets base our facts on Oprah :cool: !

9118066[/snapback]

 

Haha! Mange damer ser faktisk på Oprah, det er som med Se og Hør, ingen vil innrømme at de kjøper det, likevel selger det som hakka møkk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...