Gå til innhold

Kritikk - Smoke on the water


Anbefalte innlegg

No skal det seiast at ja eg likar faktisk Deep Purple ganske godt, til tross for at dei hadde si storheitstid nokre år før eg var påtenkt. (Veit at dei held det gåande enda).

Bildet har jo egentlig ingenting med bandet å gjere, men eg syns likevel tittelen fungerer rimelig greit. Kanskje Smoke in the water hadde vore enda bedre, men då misser ein musikkreferansen.

 

Hadde vore artig å høre kva de meiner om bildet.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
4685503-md.jpg

 

Edit: Nokre vil kanskje ha exif:

 

Canon PowerShot S2IS

Iso: 50

Lukkertid: 1,6s

Blender: 8.0

Brennvidde: 36mm

 

Stativ

Endret av archanios
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikkje så nøye med musikkreferansen, den tar ikke alla av oss likevel. Jeg for midt vedkommende er sikkert født tidsnok til å ha fått med meg DP, men alle liker ikke det samme..

 

Bildet derimot, klarer fint å stå på egne ben og illustrerer den kalde årstiden veldig fint. Siden jeg mer eller mindre har klatret ut av senga for ikke så lenge siden, fikk du meg til å få voldsomt lyst på et glass iskaldt og frisk glass vann - fritt for forurensning og vond smak. :yes:

Lenke til kommentar

 

Bildet derimot, klarer fint å stå på egne ben og illustrerer den kalde årstiden veldig fint. Siden jeg mer eller mindre har klatret ut av senga for ikke så lenge siden, fikk du meg til å få voldsomt lyst på et glass iskaldt og frisk glass vann - fritt for forurensning og vond smak.  :yes:

9081696[/snapback]

 

Hehe, ja akkurat den elva der kan eg vel omtrent garantere for, om en ikkje skulle vere så uheldig at det akkurat gikk en rein forbi litt lenger oppe... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...