Gå til innhold

Test: Windows Live Messenger for Series 60


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fungerer kjempebra på min E65 også, men jeg har et lite problem. Hvis jeg skriver, og min motpart skriver noe i mellomtiden, opplever jeg at deler- eller hele ordet jeg holder på å skrive i gjeldende stund blir borte.

 

Er det noen andre som opplever dette, eventuelt har klart å finne en løsning? =)

Lenke til kommentar
Old news! Dette er jo MSN Messenger versjonen som djuice har hatt lenge til sine kunder :-D Merkelig at ikke amobil gjør litt research først..

 

http://www.djuice.no/messenger/

9075041[/snapback]

 

 

Sitat fra siden du henviser til:

"Alt du trenger er en telefon som støtter tjenesten og et abonnement eller kontantkort fra djuice eller Telenor"

 

Så jeg vil påstå at det er du som ikke har gjort research, ikke amobil ;)

Lenke til kommentar
Det er nok du som bør gjøre bedre research da dette ikke er samme messenger-programvare som djuice har.

9078470[/snapback]

Jasså, hva er forskjellen? Det amobil presenterer her er en cracka versjon av Windows Live Messenger som nevnt djuice har tilbydd sine kunder i lang tid. Og ja dette er klart den beste mobil Messenger til nå!

Lenke til kommentar
Det er nok du som bør gjøre bedre research da dette ikke er samme messenger-programvare som djuice har.

9078470[/snapback]

Jasså, hva er forskjellen? Det amobil presenterer her er en cracka versjon av Windows Live Messenger som nevnt djuice har tilbydd sine kunder i lang tid. Og ja dette er klart den beste mobil Messenger til nå!

9080741[/snapback]

 

Er ikke Djuice og Telenor sin Messenger, JAVA basert? I såfall, så er ikke dette det samme..

Lenke til kommentar
Det er nok du som bør gjøre bedre research da dette ikke er samme messenger-programvare som djuice har.

9078470[/snapback]

Jasså, hva er forskjellen? Det amobil presenterer her er en cracka versjon av Windows Live Messenger som nevnt djuice har tilbydd sine kunder i lang tid. Og ja dette er klart den beste mobil Messenger til nå!

9080741[/snapback]

 

Djuice sin Windows Live Messenger er javabasert mens programmet Amobil tester er laget til operativsystemet Symbian Series 60 3rd Edition. Dette er ikke en "cracket" versjon av programvaren Djuice bruker, men en helt ny Windows Live Messenger utviklet av Nokia og Microsoft som har "lekket" utpå nettet før offentlig lansering.

 

Hvis du har forsøkt Windows Live Messenger for Series 60 mot Djuice sin javabaserte klient vil du oppdage at Djuice er underlegen i funksjonalitet og integrering på mobilen.

Endret av escobar
Lenke til kommentar

HJELP! Funket en stund, men får nå meldingen: "Feil ved pålogging. Det var en feil med Windows Live ID-tjeneste. Prøv på nytt senere".

Slik har det vært i 5-6 dager nå. Jeg har ikke penger på MSN messenger kontoen, men dette skal være gratis, ikke sant?

 

Terje

Lenke til kommentar
HJELP! Funket en stund, men får nå meldingen: "Feil ved pålogging. Det var en feil med Windows Live ID-tjeneste. Prøv på nytt senere".

Slik har det vært i 5-6 dager nå. Jeg har ikke penger på MSN messenger kontoen, men dette skal være gratis, ikke sant?

 

Terje

9166868[/snapback]

 

 

Har samme problemet, tror bare det gjelder oss som har msn.com adresse. Regner med du også har det?

Lenke til kommentar
HJELP! Funket en stund, men får nå meldingen: "Feil ved pålogging. Det var en feil med Windows Live ID-tjeneste. Prøv på nytt senere".

Slik har det vært i 5-6 dager nå. Jeg har ikke penger på MSN messenger kontoen, men dette skal være gratis, ikke sant?

 

Terje

9166868[/snapback]

 

 

Har samme problemet, tror bare det gjelder oss som har msn.com adresse. Regner med du også har det?

9217297[/snapback]

 

Jepp, det har jeg faktisk. Kanskje jeg skal bytte til hotmail?

Lenke til kommentar

Funker som bare det! Elsker hvordan eposten kommer inn også! Men jeg har da et lite problem etter jeg innstallerte dette programmet (er ikke sikker på om det har med det å gjøre). Men hver gang jeg starter opp mobilen, så prøver den å innstallere noe, etter litt venting sier den "Innstalleringen ikke fullført.." og noe med å starte mobilen på nytt, eller sjekke minnekortet. Når jeg går inn på programbehandling, står det da at msn ikke er innstallert. Et annet problem jeg og har merket meg, er at noen kontakter forsvinner. Eller dvs, de ligger i telefonboken, men når jeg får melding av disse, eller de ringer, får jeg bare opp nr'et og ikke kontakten! Prøvde å slette en av kontaktene, da kom plutselig den rette infoen opp. Deretter lagret jeg personen som en ny kontakt, da forsvant infoen igjen!

Er det noen der ute som har hatt dette problemet, eller har kunnskaper om det?

- Kristian

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...