Gå til innhold

Headset med surround. Noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kanskje lettere å kjøpe et creative lydkort som gir surround i alle headsett :thumbup:

9073076[/snapback]

 

Ville nok heller satset på skikkelige hodetelefoner beregnet for surround.

 

Uansett lydkort har standard hodetelefoner kun mulighet for en kanal til hvert øre, alt annet blir kun en effekt og ikke noe reelt.

 

Medusa Speedlink tror jeg skal være ett par som er veldig bra.... hvis jeg husker navnet riktig da :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Jeg søkte på Medusa Speedlink, men produktet ser ut til å være utgått :( Jeg har ikke tatt hensyn til utenlandske sider ettersom jeg foretrekker å kjøpe fra norske.

 

Jeg fant imidlertid et fra microplex som jeg tror jeg satser på. Svinedyre så jeg håper de svarer til forventingene.

Endret av Soft_and_tender
Lenke til kommentar

*kremt* mente i grunn i entall, altså et par hodetelefoner eller et headset. Om det er riktig gramatisk formulert aner jeg ikke. Var en smule fyllesjuk i dag tidlig og da går det i ball :blush:

 

Anyway, her er LINKEN

 

De har også to fra Zalman til 1/3 av prisen, men det er med 5.1. Dessuten hadde jeg akkurat fått lønn og skulle på fest og var i lykkerus så jeg ga blaffen prisen.

Lenke til kommentar
kanskje lettere å kjøpe et creative lydkort som gir surround i alle headsett :thumbup:

9073076[/snapback]

 

Ville nok heller satset på skikkelige hodetelefoner beregnet for surround.

 

Uansett lydkort har standard hodetelefoner kun mulighet for en kanal til hvert øre, alt annet blir kun en effekt og ikke noe reelt.

 

Medusa Speedlink tror jeg skal være ett par som er veldig bra.... hvis jeg husker navnet riktig da :thumbup:

9073092[/snapback]

 

 

 

Kan ikke helt se forskjellen på de 2 løsningene.

Enten er det forsinkelse i hodetelefonene, eller på lydkortet, som lager en surrounsdeffekt.

Kanskje t.o.m. begge deler?

Tar jeg feil nå? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...