Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På mobile-review-forumet har en bruker kjøpt mobilen,

han skriver litt om første-inntrykket:

 

"Not my full impressions yet as I've been out all day but i've been playing around with it

for abit and I like it so far. Despite how light it feels it quite solid."

 

"The screen is responsive to most touches, i've usually found that if it hasn't detected a touch

I haven't pressed hard enough as you feel a vibration when you press the screen which is a nice feature.."

 

"It's really not fiddly at all and very responsive as I was expecting it to be very slow but as soon

as I press a button what ever I want pops up, maybe the reviews were prototypes and not final screens,

the sideays qwerty is great. The back of the casing is actually textured metal,

so not cheap plastic as some people may have thought."

Lenke til kommentar
Blir snacks med denne mobilen, får bare belage meg på å måtte lade den annen hver dag. Prisen er rett og slett for god til å være sann.

 

 

fikk selv trua på denne no.. siden jeg trenger nytt kamera.. litt iriterende at jeg brukte 4000 på HTC Touch for ikke så lenge siden..

 

Men det som gjør meg utrolig usikker er bateri tiden og at det ikke er WIFI. trodde ikke at jeg kom til å elske WIFI så mye, men touch åpnet nye muligheter for meg

Lenke til kommentar

Ang. batteritid:

 

"Got this from someone who has it on the what mobile forum

 

"whoever said the battery was poor hmmm.... I've been playing mp3's on it today for about 6 hours and the battery is still showing at least 50%. 15 mins calling, a bit of game play. so I'm happy with that. My 810i would have surrendered by now after 6 hours music playback."

Lenke til kommentar
Dristig som jeg er har jeg lagt ut min gamle mobil på finn.no, i påvente av at LG KU990 skal komme. Om kukstaurene på mpx våger å bomme på datoen for 4. gang går jeg til sak!:)

 

 

Vet ikke om det er så dristig å satse på om LG KU990 kommer i butikkene eller ikke. Vi vet at den vil komme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...