Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Det at den kommer 05/10 stemmer neppe.

 

Har skikkelig lyst på denne mobilen men er bekymret for levetiden på batteriet. er det noe jeg hater er det å måtte lade mobilen hver annen dag. Dette ble skikkelig irriterende på min D900, og har hørt levetiden på denne ikke er noe å skryte av heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På mpx.no er nå den nye datoen satt til 25.10.07. Solide 20 dager mer enn de først "antok". Jeg stiller meg forøvrig også tvilende til denne datoen, og tar hatten av for den norske nettbutikken som har LG KU990 på lager iløpet av oktober.

Vil dessuten rette kritikk til innkjøpsavdelingen til mpx.no som må være:

a) en gjeng suppegjøker høye på lim

...eller b) så kyniske at de selv tipper ankomstdatoen for varene lenge før de engang har sendt inn kjøpsforespørsel til produsentene.

Useriøst!

Lenke til kommentar
På mpx.no er nå den nye datoen satt til 25.10.07. Solide 20 dager mer enn de først "antok". Jeg stiller meg forøvrig også tvilende til denne datoen, og tar hatten av for den norske nettbutikken som har LG KU990 på lager iløpet av oktober.

Vil dessuten rette kritikk til innkjøpsavdelingen til mpx.no som må være:

a) en gjeng suppegjøker høye på lim

...eller b) så kyniske at de selv tipper ankomstdatoen for varene  lenge før de engang har sendt inn kjøpsforespørsel til produsentene.

Useriøst!

9627607[/snapback]

 

Nå står det da vel ubekreftet på disse datoene. De gjenspeiler nok bare datoen de får fra sine levrandører.

Lenke til kommentar
Har en følelse på at den blir lansert i November. Siden den ikke kommer i sverige før i begynnelsen i november, tror jeg neppe at den kommer til norge i oktober, tiden for vise. Lg i sverige har sakt at den kommer i begynnelsen av november ... Kilde Mobil.se

9663623[/snapback]

 

 

MPX har hatt en hemmelig deal med LG siden 5.oktober, jeg lover. MPX har et kjempelager av KU990 under utedassen demmes. LG sverige må vente helt til november med å få den fordi MPX.no har alle sammen.

Lenke til kommentar
Har en følelse på at den blir lansert i November. Siden den ikke kommer i sverige før i begynnelsen i november, tror jeg neppe at den kommer til norge i oktober, tiden for vise. Lg i sverige har sakt at den kommer i begynnelsen av november ... Kilde Mobil.se

9663623[/snapback]

 

 

MPX har hatt en hemmelig deal med LG siden 5.oktober, jeg lover. MPX har et kjempelager av KU990 under utedassen demmes. LG sverige må vente helt til november med å få den fordi MPX.no har alle sammen.

9664003[/snapback]

 

Jeg tviler ikke på de du sier. Bra at noen vet noe da :!:

Men har du noen kilde eller persjon i mpx som har sagt dette?

Blir spennende å se :p

Lenke til kommentar

Denne mobilen tror jeg at jeg kommer til å kjøpe :D

 

Har alltid vært litt skeptisk til LG og hadde egentlig tenkt å vente til Meizu Minione/m8,

men da tror jeg at jeg blir ventende lenge, og dette ser ut som en unntaksmobil fra LG's side

Grunnen til at denne blir så mye billigere en Pradaen er vel rett og slett at Pradaen er en PRada ;)

Lenke til kommentar

Blir helt garantert kjøp av denne så snart den infinner seg i butikkene... *venter tålmodig*

MEN, det er et stort men; hvordan kunne de finne på å lage en så fet mobil med alt det snadderet, for så å la være og implementere noen som helst form for linsedeksel til kameraet?! Det er jo rett og slett horribelt! Kraftig smekk på pungen til LG for denne "genistreken"... Jaja, får bare vær überforsiktig... Gleder meg uansettt. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...