Gå til innhold

5MP Touch,120fps(?)videorec+YouTube fra LG -KU990


Anbefalte innlegg

Jeg har testet den nå og den er fin. Litt hakkete i menyen, men overlever. Menyen var heller ikke så intuitiv som jeg hadde ventet, men det var enkelt å finne fram. Vibrasjonene som kommer når man trykker på skjermen var herlig, litt slik myk vibrasjon på en måte. Men siden batteriet er ræv kan det vel lønne seg å slå av denne. Om ikke denne blir skamdyr er det mulig jeg handler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Undrer hvordan syncking med Outlook vil være............Prada-telefonen er vistnok ikke særlig praktisk til det :nei:

 

Har lett rundt om kring, men har ikke funnet noe info.

 

Noen som vet noe hvordan syncking vil bli med KU990?

 

Det eneste jeg finner ang email er dette :

When it comes to emails, the LG KU990 deals with them with no hassle whatsoever. Both POP3 and IMAP4 protocols are supported. The maximum attachment size for incoming mail is 400KB. You can set the handset to auto retrieve your new emails at a preset interval of time with a separate option for that when you are in roaming. Unfortunately, we couldn't set it up to work with our test Gmail account, so we guess that the email client of the KU990 doesn't have support for SSL encryption.

 

Link

Lenke til kommentar

Takk for svar.

 

Jeg har også sett infoen angående epost, men jeg tenkte mer på synkronisering av kalender og oppgaver gjennom Outlook.

 

Beklager, jeg formulerte meg ikke tydelig. :blush:

 

Jeg har en windowstelefon som er utrolig bra på synkronisering av kalender, oppgaver, notater og lignende. Hadde vært flott med noenlunde samme muligheter på KU990 :cool:

Lenke til kommentar
Når man sitte å venter på en mobil som denne, og sjekker nettet hver dag. blir litt gal, hvorfor har han tekno dilla? "ubekreftet leveringsdato" dumme elprice! Men de er vel de eneste som faktisk skriver det de vet.

 

Stor respekt til elprice! I motsetning til cracknerdene på mpx, som etter sigende spådde leveringsdatoen tidlig i oktober over et hasjbål, sier elprice, som du skriver "flubby", hva de vet. Nemlig at KU990 kommer, vi vet bare ikke nøyaktig når enda. Jeg syns det er god kundeservice.

Lenke til kommentar
Stor respekt til elprice! I motsetning til cracknerdene på mpx, som etter sigende spådde leveringsdatoen tidlig i oktober over et hasjbål, sier elprice, som du skriver "flubby", hva de vet. Nemlig at KU990 kommer, vi vet bare ikke nøyaktig når enda. Jeg syns det er god kundeservice.

Hahaha!! :) Enig, så enig!!

Lenke til kommentar
Når man sitte å venter på en mobil som denne, og sjekker nettet hver dag. blir litt gal, hvorfor har han tekno dilla? "ubekreftet leveringsdato" dumme elprice! Men de er vel de eneste som faktisk skriver det de vet.

 

Stor respekt til elprice! I motsetning til cracknerdene på mpx, som etter sigende spådde leveringsdatoen tidlig i oktober over et hasjbål, sier elprice, som du skriver "flubby", hva de vet. Nemlig at KU990 kommer, vi vet bare ikke nøyaktig når enda. Jeg syns det er god kundeservice.

 

ja enig der, " dumme elprice" var ironisk ment. mpx sin strategi er nok å få folk til å bestille tidlig, noe de sikkert har klart i flere tilfeller.

Lenke til kommentar

er det noen kamera experter her som kan utale seg noe om hva de tror om kameraet?

5mp høres jo veldig bra ut for en noob, men er det veldig bra kvalitet med de specsa kameraet har? hvordan tror dere det er sett opp mot et brukbart digitalkamera til 2-3k?

jeg har mest interesse av kameraet da jeg har lyst på et kamera, samtidig som jeg trenger ny mobil!

 

tobs

Lenke til kommentar
er det noen kamera experter her som kan utale seg noe om hva de tror om kameraet?

5mp høres jo veldig bra ut for en noob, men er det veldig bra kvalitet med de specsa kameraet har? hvordan tror dere det er sett opp mot et brukbart digitalkamera til 2-3k?

jeg har mest interesse av kameraet da jeg har lyst på et kamera, samtidig som jeg trenger ny mobil!

 

tobs

Ikke det att jeg er noen expert, men ut i fra hva jeg har hørt skal det vist være veldig bra kamera. Kansje beste på markedet? men ihvertfall er det videokameraet som skiller seg ut på ku990, 120 bilde i sekundet :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...