Gå til innhold

Dream Theater, en albumguide!


Tobo-Potato

Anbefalte innlegg

Jeg liker ikke Dream Theater lenger, har noen små perioder hvor jeg kanskje kan like de litt. Men alt skal være så teknisk og finfint at det faktisk ikke hører bra ut. + den homovokalen til James når han skal synge høyt er bare helt for jævlig.

 

Er ikke helt enig med deg der.

 

Men folk har jo ikke lik musikksmak..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...
NEINEINEI!! DT og SX er ikke likt syns nå jeg da... ;)

 

Og jeg fatter ikke hvorfor folk kritiserer Labrie...

 

Okei da, det kan låte litt surt live av og til.. Desutten har Labrie og Russell veldig forskjellig stemme..

 

DT med Russells stemme blir helt feil for meg

Russells stemme passer ikke inn i musikken til Dream Theater. Labrie har sine stunder han også, han syngte bra i spektrum i høst for eksempel.

Lenke til kommentar

Russell som vokalist i DT ser jeg ikke helt for meg, men han er en fantastisk vokalist, det skal han ha.

 

Men som loathsome og flere sier er Labrie en stor del av DT, hvis han hadde forlatt bandet hadde det liksom ikke vært Dream Theater lengre.

 

EDIT: og det er vel snart på tide at du fullfører denne guiden tobo. Jeg tror det finnes mange her på forumet som kunne ha fullført den for deg.

Endret av NiceViolence
Lenke til kommentar

Og fyr på Zen Riffer til Jordan ;) Makan til fett instrument, altså.

 

Musikken til SX og DT er det ikke så stor forskjell på. Faktisk VELDIG likt uansett hvordan akkurat du vil at det skal være.

 

Kverulerer du bare for å kverulere/irritere nå, eller har du over hodet ingen logisk sans for musikk?

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...