Gå til innhold

Dream Theater, en albumguide!


Tobo-Potato

Anbefalte innlegg

Så din mening er at SX og DT er like forskjellig som Britney Spears og Anaal Nathrakh?

 

HAHA.

 

HA - ha.

 

Jeg gidder ikke diskutere med deg når du kommer med slike latterlige utsagn som det der.

 

Ikke jeg heller, når det eneste du har drevet med nå er å si hvor teite og idiotiske mine utsagn, meninger og påstander er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo ikkje så mykje meir å seie enn å sei at du tek feil. No skal det seiast at med stilen til DT på Systematic Chaos ville nok Russel gjort ein betre jobb på enkelte songar (The Dark Eternal Night, Constant Motion), men eg ville ikkje hatt nokon på verken vokal eller andre instrument på dei songane. SX er i mykje større grad enn DT eit power metal-band. Sjølvsagt er det likskapar, det er jo to av dei viktigaste progmetal-banda frå 90-talet og dei har vore med å definere sjangeren saman, men SX er hardare uansett korleis du vrir og vender på det.

 

Tidlegare likte heller ikkje eg LaBrie, men det har endra seg med åra. Eg tykkjer lite om dei to siste, og Falling into Infinity, men det er i liten grad LaBrie sin feil. Han har ei fantastisk rekkjevidde og kraft i stemma. Eg har mykje meir problem med LaBrie når han skal tøffe seg slik som han til tider gjer på Systematic Chaos, for uansett om han har distorition og effektar vert han ikkje Hetfield eller Davis som han freistar å vere. Eg skal syte mykje om Systematic Chaos, men eg må berre få ut at DT kan betre enn å stele riff frå Metallica og KoRn. TDEN og CM er lavmål og kanskje det mest patetiske eg høyrd av DT.

 

Uansett om ein likar LaBrie eller ikkje er det viktig å vere klar over at det ikkje er ein mannemann, men ein tidlegare operasongar. Eg tykkjer han har gjort mykje bra vokalarbeid og det er ikkje til å kome bort i frå. Men å ikkje vere fan av LaBrie er også ein ærleg sak, men dyktig er han uansett.

Lenke til kommentar

Må si jeg liker både Russel og James. Men å si at Russel skulle blitt DTs nye vokalist blir jo helt forferdelig feil. Synes James LaBrie er helt fantastisk jeg, okei han har hatt noen dårlige perioder, men se feks Dvdn med 20th anniversery konserten, der synes jeg han tar helt av. Vakkert :love:

 

Dream Theater blir jeg seriøst aldri lei av, somehow

Lenke til kommentar

Det er så bak mål å påstå at han ikke *kan* synge.

 

http://www.youtube.com/watch?v=yYgTGKgoW50

 

Det der klarer du ikke som amatør. Ikke snakk om.

 

Jeg kan glatt innrømme at jeg syns hu idol-dommeren fra Surferosa låter som en forskremt katte. Det betyr ikke at hu ikke kan synge. Smak og behag. Så ja, vi er enige om at folk må få mene det de vil, jeg bare syns du ordlegger deg på en håpløs måte.

Lenke til kommentar

Problemet ditt er at du presenterer ikkje ei meining, men du freistar å motstri fakta utan argument. Det heldt ikkje. Å ikkje like stilen til LaBrie er ei ærleg sak, men han er likevel dyktig. Som JLa har eg også betre ting å ta meg til enn å rette på småtassar og dette vert det siste eg har å seie om denne saka. Forstår du det ikkje no er det nok ikkje håp før du modnar litt og klarar å tenkje klårt på eiga hand og reflektere i ei viss grad over det andre seier til deg.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk har noe imot at LaBrie prøver å "tøffe" seg på The Dark Eternal Night. Hvis det var noen som hadde sett Chaos in Progress videoen så hadde de skjønt at det var ihvertfall ikke opp til LaBrie, men han var enig siden stemmen hans ikke høres ut som et eller annet monsterlignende skapning, derfor distortion og reverb...

 

Og LaBrie holder jo fortsatt koken, bare hør på In The Presence of Enemies pt. 2 "Heretic" delen... ta åsså ring meg om du kan synge like bra som det.

 

Edit: sto lyst istedenfor bra gitt :s

PEACE!

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...