Gå til innhold

Hvor i all verden er Blue Dragon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er på min andre dag med dedlastning nå jeg :p Ikke verdens beste internett her ;)

9058028[/snapback]

 

Ta å avbryt nedlastningen. Slett fila fra harddisken. Start nedlastning på nytt.

 

Det burde hjelpe.

 

Eller hvis du tar å laster ned en trailer, og velger download now på den, slik at Blue Dragon blir satt på pause, så hjelper det noen ganger også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Du betaler ikke for å laste ned, men spille multiplayer...

Jeg har selv ikke opplevd problemer, men jeg har bare lastet ned Blue dragon demoen og den kom ned i normal hastighet i går.

Lenke til kommentar
Huff, kommer meg ikke over 92% :no:

Restarter jeg nedlastningen nå tar det sikkert 25 timer eller noe :(

9060876[/snapback]

Yay, den hoppet opp på 94% :D

Den sto på 92% i 3. timer eller noe rundt der. Dessuten må jeg trykke "sign out" og "sign in" igjen for at prosent målern skal flytte seg, dette suger epplemos :ermm:

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Min lastet ned kjempearaskt :D

 

Jeg liker noen aspekter av spillet, men det er generellt litt for barnslig for meg. Animen i spillet kommer veldig godt fram og er i enkelt tilfeller veldig kul. Men hvis jeg må si at hvis de gjør den jalla posituren etter hver jævla kamp så gidder jeg ikke å skaffe meg det.

 

Synes også det suger at demoen har tidsfrist. Hvorfor ikke bare gi oss en eller to baner vi fritt kunne ha utforsket? Graahh. Dumme utviklere frustrerer meg. Kom til en av de bossene som finnes i demoen i går. Etter et par minutter inn i kampen. "Oisann nå er tiden ute, nå skal vi vise deg masse reklame før vi sender deg tilbake til dashbordet" :mad:

Endret av okristian1
Lenke til kommentar
OK, spillet er superpent og veldig gøy, men hva i _helvete_ er den slideren når man attacker for noe? Skal jeg liksom treffe målet mitt? Spilleren som angriper? Eller det røde området?

9070618[/snapback]

Så vidt jeg har skjønt så angir du med slideren hvor kraftig angrepet ditt skal være eller hvor mange du healer; du "charger". Er litt usikker på det røde området, men jeg har på følelsen av at det er der angrepet er kraftigst. Uansett, det du også ser på slideren er turrekkefølgen, så når du charger flytter du deg bakover i køen alt etter hvor mye du charger. Pila over slideren viser hvem målet ditt er.

 

Blue Dragon er et sikkert kjøp for min del i alle fall. :)

Lenke til kommentar
360 nedlastinger går latterlig tregt ift nedlastinga på PS3.

Er helt latterlig faktisk!! tom betaler jeg 59 kr mnd hos xbox.

Virker på meg som gratis tjenesten til ps3 ivertfall er 10-20 ganger raskere å laste ned enn på xboxen min..

 

Grrrr..

9059498[/snapback]

 

What? Hos meg er det stikk motsatt. 1GB flyr ned på null komma niks på 360, mens på PS3 går det i sirup. Kan det ha noe med oppsett på router og eventuelle kompabilitetsproblemer med den som forårsaker slike forskjeller?

Lenke til kommentar

Vanvittig fet demo.

Likte grafikken fordi den var så veldig ren, noe som jeg synes er et friskt pust iforhold til de med realistisk grafikk.

 

Men det hakket litt enkelte steder, noe som ikke akkurat er et problem for et rpg spill, men når jeg skulle bruke charge funksjonen så var det et lite lagg fra jeg trykket til spille registrerte det, noe som gjorde det vanskelig å treffe riktig.

Er det flere som har hatt det problemet?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...