Gå til innhold

God nok PC for WoW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer til å bli en utrolig forbedring ja, men da du først satser så mye på en PC ville jeg også kjøpt et nytt skjermkort. Hvorfor ikke kjøre sånn at du får det skikkelig. 10-20 fps i wow er jo ikke akkurat noe å trakte etter da.

Lenke til kommentar
Kommer til å bli en utrolig forbedring ja, men da du først satser så mye på en PC ville jeg også kjøpt et nytt skjermkort. Hvorfor ikke kjøre sånn at du får det skikkelig. 10-20 fps i wow er jo ikke akkurat noe å trakte etter da.

9051188[/snapback]

 

 

Nei, men vil du tro jeg går opp til 25fps minimum med den nye pcen? Det hender jeg spiller på en kompis' pc og han har 30 fps i bg's osv. Det synes jeg er utrolig digg i forhold til min gamle.

 

Jeg er ikke ute etter en pc som kan gi meg 100 fps osv. Bare en som kan dytte meg opp til 30 kanskje(?)

Lenke til kommentar

Det skjermkortet er vel basert på X700 (eller deromkring), men "beefa" opp med litt støtte for video-visning (dvs. div. video-dekoding støtte).

 

Og X700 er vel omtrent på høyde med (gode) gamle 9800pro, så du bør nok stoppe ved 1024x768 og ikke dra på med altfor mye på "maks" vil jeg tro. Du må/bør kanskje også klare deg uten AA/AF, da dette krever skjermkortminne og delt ram med systemminnet er ikke det raskeste for et skjermkort.

Lenke til kommentar
Det skjermkortet er vel basert på X700 (eller deromkring), men "beefa" opp med litt støtte for video-visning (dvs. div. video-dekoding støtte).

 

Og X700 er vel omtrent på høyde med (gode) gamle 9800pro, så du bør nok stoppe ved 1024x768 og ikke dra på med altfor mye på "maks" vil jeg tro. Du må/bør kanskje også klare deg uten AA/AF, da dette krever skjermkortminne og delt ram med systemminnet er ikke det raskeste for et skjermkort.

9052671[/snapback]

 

Jeg har 9000 Pro fra før av.

 

Vil det da si at det skjerkortet som er integrert er bedre?

Lenke til kommentar
Det er latterlig billig for et skjermkort som er godt nok til å gi deg akseptabel fps... hvorfor du ikke investerer i det skjønner jeg ikke..

9051703[/snapback]

 

Trenger først å fremst penger da. Men jeg får se hva som skjer... Er det bra nok, er det bra nok. Er det ikke bra nok, kjøper jeg nytt kort.

9051741[/snapback]

 

Like greit å kjøpe nytt med en gang, for det kortet vil ikke være bra nok for en gjennomsnittlig hwno-bruker.

 

F.eks: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307004

Lenke til kommentar

hmm,

 

jeg finner dette da jeg søker på en test av det:

 

"Spill-bruk

La det også være sagt, den integrerte grafikkontrolleren er ikke stort å satse på om spilling er en sentral del av datamaskinens bruk. Den egner seg ganske enkelt ikke til spill av nyere dato i mer enn 640x480 oppløsning, med det meste av innstillinger satt til "low". Muligens skuffende for noen, men X1250-kjernen er tross alt basert på et snart tre-generasjoner gammelt design, så hva kan man egentlig forvente?"

 

Test

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...