Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007

Locrin

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kjiiiiiiipe achievements. Utrolig at dem ikke får til noen ordentlige online ahcievements.

9230613[/snapback]

Litt enig der. Men achievements er ikke noen stor greie for min del, men jeg liker de derre "Get 2 000 kills total" og jeg hater de der "Get 5 kills in a row with the needler while doing a 360" (De man må ha flaks på).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde.

Skrevet
Achievments kan ta seg ein bolle, I`m all in for the fun of it!

9230725[/snapback]

Bra du passer på å si det hver gang noe slikt kommer opp. :)

Ang. achievementsene... De er vel ikke offisielle? Hadde håpet på en "20.000 total kills" eller noe i den duren.

Skrevet

Multiplayer-delen virker flere ganger bedre med den sværa Elephant-greia, den er vel kjørbar?

Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde.

9231680[/snapback]

Offtopic: Hehe hvis du sliter med den arcivmenten så er den kjempelett, bare gå på den banen i chapter 3(?) hvor du skal ned i den gruva og det en sånn kloakkjelller med mange sånn racthes(eller hva det heter, de som har to formor hvor en har sånn lykt i mørket på en måte). Bare ta å tag disse, hvis du dør som kommer du uansett tilbake, og kill`ene vil forsatt gjelde.

Skrevet

9231680[/snapback]

Så fordi du ikke spiller online, skal ingen andre få belønning for å faktisk spille hele spillet?

Skrevet
Så fordi du ikke spiller online, skal ingen andre få belønning for å faktisk spille hele spillet?

Jeg snakket for meg selv, ikke for andre.

Skrevet

ÅÅÅ SATAN DETTE BLIR JÆVLI BRA. sorry for caps folkens, men måtte bærre få det ut. menste probleme er at jeg ikke har en 360. er nødt til å har spare nå.

digg at assult rifla er tilbake

Skrevet (endret)

Gleder meg no helt sinnsane til Halo 3:) Har spart og alt er klart med pengene her ja:P Gidder ikke og bestille online.... Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D

Glede seg til og spille live co-op jeg:) D blir så yæææææææævlig bra d:) Ivertfall 4 player co-op LIVE!!!!

Endret av snupe
Skrevet
Gleder meg no helt sinnsane til Halo 3:) Har spart og alt er klart med pengene her ja:P Gidder ikke og bestille online.... Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D

Glede seg til og spille live co-op jeg:) D blir så yæææææææævlig bra d:) Ivertfall 4 player co-op LIVE!!

9233301[/snapback]

Like glad som meg du :p

Skrevet
En ting jeg lurer på. Hva er det som er bra med Halo serien?

Gameplay? Grafikk? Fysikk? Historie? Live? Kan noen svare meg  :)

9234329[/snapback]

Ja. Ja. Ja. Ja. Ja. Happy? :)

Skrevet (endret)
En ting jeg lurer på. Hva er det som er bra med Halo serien?

Gameplay? Grafikk? Fysikk? Historie? Live? Kan noen svare meg  :)

9234329[/snapback]

Gameplay - Dette må spilles for å forstås! (Helst intens multiplayer med venner)

Grafikk - Halo så bra ut, Halo 2 ser fortsatt bra ut og Halo 3 ser naturligvis mye bedre ut.

Fysikk - Havok 2.0 gjør jobben sin godt.

Historie - Denne er da veldig bra, mener jeg. Relativt epic. :p

Live - Halo 3 har det beste lobbysystemet, samt det beste matchmaking-systemet. Halo 2 hadde også best (synes fortsatt det er best, men har ikke spilt mye annet).

System Link - Dette er det beste du får av interaktiv underholdning generelt.

Da var du utfyllende svart. :)

Endret av MartinLande

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...