Gå til innhold

Halo 3 gameplay fra E3 2007


Locrin

Anbefalte innlegg

Kjiiiiiiipe achievements. Utrolig at dem ikke får til noen ordentlige online ahcievements.

9230613[/snapback]

Litt enig der. Men achievements er ikke noen stor greie for min del, men jeg liker de derre "Get 2 000 kills total" og jeg hater de der "Get 5 kills in a row with the needler while doing a 360" (De man må ha flaks på).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Multiplayer-delen virker flere ganger bedre med den sværa Elephant-greia, den er vel kjørbar?

 

Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde.

9231680[/snapback]

 

Offtopic: Hehe hvis du sliter med den arcivmenten så er den kjempelett, bare gå på den banen i chapter 3(?) hvor du skal ned i den gruva og det en sånn kloakkjelller med mange sånn racthes(eller hva det heter, de som har to formor hvor en har sånn lykt i mørket på en måte). Bare ta å tag disse, hvis du dør som kommer du uansett tilbake, og kill`ene vil forsatt gjelde.

Lenke til kommentar
Ser ikke poenget i Achievements i online, spiller det aldri uansett. Pleier alltid bare å være sånne som man finner i GeoW. "Kill 3 people in a row with *some weapon* 10 different times". Gidder ikke en gang å prøvde.

9231680[/snapback]

 

Så fordi du ikke spiller online, skal ingen andre få belønning for å faktisk spille hele spillet?

Lenke til kommentar

Gleder meg no helt sinnsane til Halo 3:) Har spart og alt er klart med pengene her ja:P Gidder ikke og bestille online.... Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D

 

Glede seg til og spille live co-op jeg:) D blir så yæææææææævlig bra d:) Ivertfall 4 player co-op LIVE!!!!

Endret av snupe
Lenke til kommentar
Gleder meg no helt sinnsane til Halo 3:) Har spart og alt er klart med pengene her ja:P Gidder ikke og bestille online.... Kansje du får den en uke etr realease:/ Og d er kansje.... kjipt:D

 

Glede seg til og spille live co-op jeg:) D blir så yæææææææævlig bra d:) Ivertfall 4 player co-op LIVE!!

9233301[/snapback]

Like glad som meg du :p

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Hva er det som er bra med Halo serien?

Gameplay? Grafikk? Fysikk? Historie? Live? Kan noen svare meg  :)

9234329[/snapback]

Gameplay - Dette må spilles for å forstås! (Helst intens multiplayer med venner)

Grafikk - Halo så bra ut, Halo 2 ser fortsatt bra ut og Halo 3 ser naturligvis mye bedre ut.

Fysikk - Havok 2.0 gjør jobben sin godt.

Historie - Denne er da veldig bra, mener jeg. Relativt epic. :p

Live - Halo 3 har det beste lobbysystemet, samt det beste matchmaking-systemet. Halo 2 hadde også best (synes fortsatt det er best, men har ikke spilt mye annet).

System Link - Dette er det beste du får av interaktiv underholdning generelt.

 

Da var du utfyllende svart. :)

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...