Gå til innhold

Nytt spill (er kresen)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, Jeg sitter da her å kjeder livet av meg tenkte jeg skulle bestille et spill, men problemet er at jeg da er veldig kresen på spill fronten så derfor sitter jeg altid store krav for dem, kan gi noen av kravene...

-God grafikk

-God handling

-Mye frihet i spillet (det vil si at det ikke er oppdrag, oppdrag, oppdrag, osv)

-Gjerne slik at "skill-level" går opp etterhvert.

-Litt tenking har vel aldri skadd.

Finnes det et slikt spill til dags-dato? Isåffal hva?

-Salemonsen! :)

EDIT: Ja det er til PC ^^

Endret av SirSalemonsen
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Pc ? siden det er PC delen?

Elrs ville jeg anbefalt The Darkness, det har alt som du nevner

9049576[/snapback]

Ved å se å¨screemshot's lignet det på en blanding av Half life2 og Doom3. Var ikke noe spessiell fan av de 2 spillene. HF2 var helt OK, men doom3 fikk jeg "the creeps" av.

Skrevet
Deus Ex - stryk god grafikk though.

9049600[/snapback]

Er ikke det First Person Shooter? Begynner å bli år og dag siden jeg har spillet FPS spill evt. Shoot'em up!

Skrevet

9049600[/snapback]

Er ikke det First Person Shooter? Begynner å bli år og dag siden jeg har spillet FPS spill evt. Shoot'em up!

9049620[/snapback]

Joa, er FPS, men ofte hviss du drar standar FPS med å løpe og skyte allt som beveger seg, kommer du til å bli slakta. Graffikken er helt ok, eneste er menneskene som ikke ser veldig bra ut. Når det gjelder frihet så er det en haug med småting du kan gå rundt å gjøre når du ikke følger hovedoppdraget. Det er også en enorm frihet med å bare kunne gå rundt, samt at det er uttrolig vanskelig å velge hvem du skal arbeide for O.L.. Spesielt når man nettopp er kommet ut av treningen er det en ren overflod av informasjon og propagande som gjøre det vanskelig å bestemme seg

Skrevet

9049600[/snapback]

9049620[/snapback]

Joa, er FPS, men ofte hviss du drar standar FPS med å løpe og skyte allt som beveger seg, kommer du til å bli slakta. Graffikken er helt ok, eneste er menneskene som ikke ser veldig bra ut. Når det gjelder frihet så er det en haug med småting du kan gå rundt å gjøre når du ikke følger hovedoppdraget. Det er også en enorm frihet med å bare kunne gå rundt, samt at det er uttrolig vanskelig å velge hvem du skal arbeide for O.L.. Spesielt når man nettopp er kommet ut av treningen er det en ren overflod av informasjon og propagande som gjøre det vanskelig å bestemme seg

9049681[/snapback]

Så at det var veldig billig så jeg tenkte, hvorfor ikke bare bestille noen flere når jeg er så godt igang! Flere forslag?

Skrevet
Kjøp deg en Playstation 2 og God of War.

Ellers har du alltids Oblivion.

9049913[/snapback]

Jeg er 16 år uten sommerjobb, og har 600kr til overs... Playstation 2 = 1500kr?

Oblivion har jeg prøvd, synes ikke det var noe særlig artig..

Skrevet

9050103[/snapback]

Parfyme, skjorte og øl. Så stikker du på fest.

Skrevet

Parfyme trenger vel ikke koste mer enn 200-300. Å du får sikkert fin skjorte til 200 kroner. Da tenker jeg ikke på basmati dress.

Skrevet

9050103[/snapback]

Parfyme, skjorte og øl. Så stikker du på fest.

9050178[/snapback]

hehe, derfor jeg er glad i muttern :p Øl, snus, sjorte, parfyme = gratis ^^

Skrevet

Battlefield 2

Batllefield 2142

GTA (san andreas)

Sims 2 (ikke noe oppdrag her kan du gjøre som du vil ;) )

Company of Heroes

Colin Mc Rae Dirt

Vil du bli millionær^^

Pro Cycling manager 07

Transformers

Skrevet (endret)

Stalker er et fantastisk spill med god grafikk, stor frihet, god stemning og historie, hvordan du legger opp spillet taktisk blir vel egentlig opp til deg. Du kan leke rambo til krampa tar deg, eller gå mer sakte og forsiktig frem. Sitnevnte anbefales siden du da ikke dør i like stor grad. Fiendene er også ofte ganske intelligente.

Og har du en fokjærlighet for postapokalyptiske verdner, atomavfall og mutanter så er jo det et pluss :love: Spillet har også en del fine rollespillelementer.

Husk å laste ned siste patch :)

PS:

Mutantene er en naturlig del av spillet. Og ikke like teit som feks Farcry.

Les gamers.no omtale:

http://gamer.no/omtale/pc/s_t_a_l_k_e_r_sh...chernobyl/37770

8/10

Svært godt

Endret av Mr. Gnom
Skrevet
Tenkte på S.T.A.L.K.E.R jeg også,  men der er det mye oppdrag og slik noe han ikke hadde lyst på

9050598[/snapback]

Trenger nødvengivis ikke gjøre oppdrag. Du kan jo bare vandre rundt på egenhånd også vil jeg tro og drite i oppdargene du får. Spillet ganske fritt på den måten.

Skrevet (endret)

Selv om du ikke er en fps-fan så vil jeg anbefale S.T.A.L.K.E.R., et spill med mye valgfrihet, god AI, glimrende grafikk og en drivende historie.

Edit: Humre, begynte å skrive den posten før jeg gikk og tok lunsjpause. Ser nå at jeg ikke er den første som hyller S.T.A.L.K.E.R.

Endret av LarsP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...