Salemonsen_ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Battlefield 2 (Har det) Batllefield 2142 (Har det også) GTA san andreas (Rundet det flere ganger^^) Sims 2 (Hadd en del familier der ja) Company of Heroes (Høres utrolig bra ut) Colin Mc Rae Dirt (Rundet denne uken) Vil du bli millionær^^ (hahaha, Kom meg aldri lengre en til 1 000 000) Pro Cycling manager 07 (Prøvde en forgjenger for noen år siden, var ikke noe suksess) Transformers (venter heller på filmen ^^) S.T.A.L.K.E.R (Skulle få det av det av en kompis for 100kr, han hatet det :S) OT Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JA, jeg spiller mye!
Salemonsen_ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Kjøp deg 5 sixpack med pils så har du noe og kose deg med neida just kidding 9050389[/snapback] OT Hahaha, Drakk 18 halvlitere forrige helg aldri vært så full i hele mitt liv!
MrL Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Eneste jeg kommer på er: Splinter cell Double Agent, Hitman Blood Money, Call of Jurez, Fear, Prey, Tomb Raider Anniversary(?) og ikke minst: Armed Assault Mange bra spill med bra graffikk, handling og en del tenking. Armed Assault anbefaler jeg mest, der har du mye frihet, et drit bra spill (De andre har du ikke så mye frihet, men drit bra spill fordet) Endret 11. juli 2007 av Andreas045
bossul Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hmm.. folk har vel sagt de fleste da. Kanskje Oblivion, om du liker fantasy genre, det er fritt, stort og flott. Fps: S.T.A.L.K.E.R eller Battlefield 2? Rts: Company of Heroes, genialt spill. Så har du... Warhammer 40k: Dawn of War (mitt favoritt rts) Så har du jo MMO spill da, men vet ikke om det er aktuelt?
Salemonsen_ Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 (endret) Ser ut til at det blir: Deus X S.T.A.L.K.E.R Call of Juarez PS: Har nesten alle/spillet alle som har blitt nevnt :!: EDIT: Skriveleif Endret 11. juli 2007 av SirSalemonsen
bossul Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Haha, geek 8-) vel lykke til med de nye spillene da^^ Call of Juraez virker fett. (skal ikke kalle folk geek) x]
mESA Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Hitman har GANSKE stor frihet, historien er temmelig flott også. Riddic: Escape from buchers bay (ikke så veldig stor frihet, men det er no litt)
Ravusy Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 HAHAHA, hvordan kan noen anbefale Transformers spillet? Det har fått kalkun slakt i alle omtaler. Stalker er bra, jeg er veldig kresen selv, bare følg hoved oppdargene (ALLE spill har et hoved oppdrag, så det slipper man aldri unna). Anarchy Online er artig og veldig avansert, helt gratis . Ved å spille AO støtter du også norsk spillindustri, gratis versjonen har reklame skjermer (50" flatscreens) rundt om kring i byene.
andreas Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Vil anbefale deg å prøve Armed Assault, det oppfyller de fleste "kravene" dine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå