Gå til innhold

Hardware.no: Ille forside på HW.no


Anbefalte innlegg

Vi har full forståelse for at reklame mislikes. Isolert sett skulle jeg gjerne sett at HW.no og alle andre nettsider var helt reklamefrie. Men nå er det en gang reklamen som gjør at ting kan holdes gående, all den tid det er gratis å bruke tjenestene.

 

På Hw.no forsøker vi i det minste å holde litt igjen, selv om det også her har blitt mer reklame med årene. Vi forsøker å holde oss til få formater, slik at vi ikke får den "juletre-effekten" mange andre nettsider har. I tillegg prøver vi å bare ha relavante annonser, slik som ukens tilbud m.m. Reklamen skal heller ikke være alt for forstyrrende. Men noen unntak finnes dessverre.

 

Dersom dere kommer over annonser som er helt forkastelige og uakseptable, gi oss en tilbakemelding umiddelbart, så lover vi å se på det.

 

En re-design av sidene er forresten under planlegging. Nøyaktig dato for når dette er klar har vi ikke, men det blir nok innen et halvt års tid. Dersom du har forslag/kommentarer i den forbindelse, hører vi gjerne fra deg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
reklame problemet løser du ved adblock. (det blir den samme layouten med ablock )

9379464[/snapback]

Hvordan kan du påstå at det blir samme layout? Det ser helt horribelt ut med reklame og med adblock så ser det ikke akkurat noe bedre ut.

9379590[/snapback]

 

Da bruker du Opera med adblock?

 

Prøv Firefox med adblock, den gjør jobben ordentlig=)

Lenke til kommentar

En re-design av sidene er forresten under planlegging. Nøyaktig dato for når dette er klar har vi ikke, men det blir nok innen et halvt års tid. Dersom du har forslag/kommentarer i den forbindelse, hører vi gjerne fra deg :)

9383989[/snapback]

 

Tar det et halvt år å re-designe sidene på HW?

Må være noe jeg ikke har fått med meg her ;)

Lenke til kommentar

synes ikke det er rart at reklame må til for driften av hw.no. Det dreier seg vel ikke akkurat om en side drevet av entusiaster lengre heller når etter det jeg forstår er flere som faktisk har hw.no som jobb. Hvor ellers skal de få penger fra hvis det ikke er reklame? Høres mer ut som sjalusi for at noen faktisk kan leve av hobby'n sin som en jobb, når man ønsker seg tilbake til tiden der siden ble drevet av entusiaster uten inntekter for jobben.

 

Reklamen på forsiden bryr jeg meg ikke om engang, det får da være måte på hva man skal klage over. Enkelte fremstår som noen små sutrekopper som alltid må ha noe å klage over og ikke klarer å forstå at man faktisk er avhengig av inntekter for å kunne drive ett nettverkssted som dette.

Lenke til kommentar
synes ikke det er rart at reklame må til for driften av hw.no. Det dreier seg vel ikke akkurat om en side drevet av entusiaster lengre heller når etter det jeg forstår er flere som faktisk har hw.no som jobb. Hvor ellers skal de få penger fra hvis det ikke er reklame? Høres mer ut som sjalusi for at noen faktisk kan leve av hobby'n sin som en jobb, når man ønsker seg tilbake til tiden der siden ble drevet av entusiaster uten inntekter for jobben.

 

Reklamen på forsiden bryr jeg meg ikke om engang, det får da være måte på hva man skal klage over. Enkelte fremstår som noen små sutrekopper som alltid må ha noe å klage over og ikke klarer å forstå at man faktisk er avhengig av inntekter for å kunne drive ett nettverkssted som dette.

9385661[/snapback]

That's not the issue..

 

Saken er at dagens forside har blitt endret for å fylle større og større reklame-annonser på en side som ikke er designet for de størrelsene i utgangspunktet. Og at det er mange mange år siden hw.no sist oppdaterte forsiden sin rent designmessig og folket vil ha noe nytt.

Jeg har intet imot reklamen som er der, det er som mange sier her nyttig å se tilbud på forskjellige ting som webshops har og man man er fullstendig klar over at hw.no og alle de andre søstersidene trenger denne inntekten og det har INTET med missunnelse på at folk gjør sitt levebrød av det. Hadde det vært for missunnelsen sin del så hadde jeg da søkt om å bli medlem som skribent/tester eller en annen form for bidragsyter til hw.no for lenge siden.

 

Så vær så snill å la være å dømme folk som du ikke kjenner i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...